Ik krijg wat van die bemoeizuchtigheid van Microshit.

@Blacktiger n.a.v onderstaand antwoord uwerzijds:

"Antonieq, zo slim ben ik zelf ook nog wel, maar probeer jij dan maar eens windows 98 op een 80gig schijf te zetten.

Als je antwoord, antwoord dan a.u.b. constructief en niet met antwoorden die we zelfs logischerwijze ook al kennen. "

Wil ik toch even de volgende opmerking maken.

Ik dacht niet dat ik ergens op kon maken dat jij zo slim kon zijn dat jij dit antwoord al wist.

En ik blijf er

bij, er is maar 1 versie van Windows die nog een beetje werkbaar is en dat is 98SE.

gr,

 
Antonieq, het is niet de bedoeling dat mensen mij hier "u" gaan noemen, doen we met niemand, dus ook niet met mij.

Waar ik op doelde is dat het geen antwoord is wat je gaf en er hoeft dus ook niet ergens uit opgemaakt te worden of ik slim genoeg ben om dat antwoord al te weten want het is gewoon geen antwoord.

Vergelijk. Ik stel de vraag: Mijn mercedes doet het niet.

Kom jij met antwoord: Koop je dan een BMW.

Wat ik daarmee bedoel te zeggen is dat het niet constructief is, geen antwoord op de vraag want het ligt heel voor de hand liggend dat ik mijn mercedes (vergelijk mijn xp) in orde wil hebben en het ligt dus niet voor de hand dat ik over wil gaan op een ander operating system, anders had ik dat wel gevraagd.

Vandaar dat ik jouw antwoord terecht classificeerde onder niet-constructieve antwoorden (ik kan het ook anders noemen maar zo bot ben ik niet).

Daar kun je vele uitleggen voor proberen te geven, feit blijft dat het geen antwoord is op de vraag dus niet constructief.

Als jij zou vragen voor hulp met iets in windows 98 en ik zou zeggen dat je dan maar windows 3.11 moet installeren ben je ook niet blij met mijn antwoord en zou mijn antwoord ook niet ter zake en niet constructief zijn. Dat is in feite hetzelfde als wat jij deed.

Ik neem aan dat je nu snapt wat ik bedoel en je eruit proberen te praten zoals jij dat nu doet werkt dus eenvoudigweg niet.

Als grap kun je dat rustig doen, geen probleem, maar zet er dan een smiley achter zodat iedereen begrijpt dat je een grap maakt. Nu vatte ik het serieus op, vandaar dus ook mijn reply op jouw bericht.

Dan terugkomend op je huidige opmerking.

"En ik blijf er bij, er is maar 1 versie van Windows die nog een beetje werkbaar is en dat is 98SE. "

Dat is relatief.

In jouw optiek is voor -jouw- pc gebruik windows98se de best werkende versie.

Ik zou verschil willen maken in best werkbare en stabielste want dat is een groot verschil.

De best werkbare windows versie voor de huidige explosie van nieuwe soorten (ME, XP, 2000) was en is nog steeds Windows 95 OSR2 rev. C. voor de gewone thuisgebruiker en windows NT 4 voor de zakelijke of meer professionelere thuisgebruiker.

Vermits je geen usb ondersteuning nodig hebt anders is het inderdaad windows 98se voorzien van alle service packs en fixes/updates etc.

Qua stabiliteit kan win98se het echter ook niet halen bij NT based systemen zoals NT, XP en 2000.

Dat zijn gewoon feiten.

Het is dus zwaar afhankelijk van iemands gebruik van zijn pc en applicaties wat voor diegene het beste werkt.

Doch over stabiliteit valt niet te twisten.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke,

Ik zal een volgende keer proberen een duidelijker antwoord te geven.Zodat misverstanden als deze niet voor kunnen komen.

Dan toch nog een vraagje.

Ik had wel een smillie toe willen voegen, maar dat lukt bij mij niet.

Volgens mij zou er links van het bericht wat ik nu aan het typen ben een kolom met allerlei smillies moeten zijn.

Bij mij is er een leeg vlak.

gr,

 
Oke, als er een smiley achter had gemoeten ga ik er van uit dat het grappig bedoelt was en trek ik mijn volledig commentaar weer in.

Welnu, de smileys komen hier niet in de linkerkant zoals bij sommige andere boards.

Dat is een van de verschillen tussen UBB software en VBB software.

Smileys kun je als volgt krijgen.

Gewoon typen (ik heb ze nu even uitgezet zodat je dan kunt zien wat je moet intikken)

:biggrin: = zo'n lachende smiley met grote tanden

;) = een smiley met een knipoog

:sad: = een smiley met mondhoeken naar beneden

:) = een gewone smiley (zonder knipoog dus)

Als je een nieuwe post of een reply schrijft, zie je links van de knop "submit reply" wat informatie.

Hier staat bijv. vB code is ON

Smilies are ON

Deze woordjes zijn links. Indien je op het linkje Smilies klikt gaat er een nieuw venster open.

Daarin staan alle smilies die je momenteel op dit board gebruiken kunt en de hoe je ze moet typen, ongeveer net zoals in het voorbeeld hierboven.

Probeer het maar eens.

 
Ben de boardsoftware van Flup's(ook bij jou welbekend;)) board gewend, daar staan de smilies wel kant en klaar aan de linker kant.

Die sofware is eigenlijk identiek aan deze software, waarom dan zo moeilijk met die smillies?

m.vr.gr,

:biggrin: :biggrin:

p.s smilies zijn gewoon getypt..

 
Omdat we van een clean en overzichtelijk bord houden, zonder toeters, bellen, avatars en andere ongein;-)))

en een ;-) is zo ingetikt;-))

 
Ok Denktenk,

kun jij mij dan een cursus "smilie typen" geven??

:biggrin: :biggrin: :biggrin:

gr,

 
Geen probleem, de cursus staat aldaar waar de link staat, ik moet nog eens kijken, ooit heb ik een pagina gevonden daar stonden er geloof ik zo'n honderd stuk op.:)

Maar ik heb er wel nog eenaantal leuke in de mail die moet ik eens gaan invoeren in de board software, kunnen we weer wat uitbreiden en afwisseling erbij doen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan