Ik mis iemand op het seca2 forum...

T

twilight

Heeft hij nu dan toch eindelijk de vriendelijke Eendengroep verlaten????

Of zit hij nu ergens anders?, wie heeft info.

Gr Fred.

Ik denk dat hij AL vroeg aan zijn Winterslaap is begonnen. Tis niet meer zo warm daar in het Zuiden! De grote bejaarden-trek begint ook al langzamerhand.

Grtz Mike

Originally posted by twilight
Heeft hij nu dan toch eindelijk de vriendelijke Eendengroep verlaten????

Of zit hij nu ergens anders?, wie heeft info.

Gr Fred.

Ik mis nog niemand hoor ;)
Ja die key,s voor dat pakket van sky misschien ....
Groeten Ben bye bye.

Uit vertrouwde bronnen: hij is een cursus decoden/encoden aan het volgen.

groeten eric

Die zit AL een tijdje bij dynabite z`n oren van kop te kletsen

Allen,
ik mis hem ook, echt gemeend. Opvallend vind ik het.
Bij deze: Al, kop op, rug gestrekt en in de attack.
Goka

ALs vliegen achter vliegen vliegen vliegen vliegen vliegensvlug, hij is misschien weggevlogen?

Laat hem nou maar bezig, wij puzzelen maar misschien weet AL toch wel meer...
Ik weet het in iedergeval zeker niet.

Jammer ALs hij inderdaad gevlogen is.

Ik had nog een paar knettergoede vragen aan hem....

Want ik denk n.l wel dat hij iets meer weet....

Ook AL is hij nu weg gejaagt op dit bord, hoop ik toch dat hij iets van zich laat horen....

Gr Fred.

Originally posted by twilight
Jammer ALs hij inderdaad gevlogen is.

Ik had nog een paar knettergoede vragen aan hem....

Want ik denk n.l wel dat hij iets meer weet....

Ook AL is hij nu weg gejaagt op dit bord, hoop ik toch dat hij iets van zich laat horen....

Gr Fred.

Ik denk dat hij wel weer komt,geef hem even de tijd ;)
Alles komt op zijn pootjes terecht,en AL weet zeker wel meer....
Groeten Ben bye bye ;)

@d-box2
all meer weet?
zou voor het eerst zijn!!!

gr blokker

Al is net Spam; niemand vraagt erom en het komt iedere keer terug met mooie verhalen...

Mzzl!

Originally posted by LosDaanos
Al is net Spam; niemand vraagt erom en het komt iedere keer terug met mooie verhalen...

Mzzl!

Dus houden zo dan ;)
Groeten Ben bye bye.

Dit begrijp ik dus niet helemaal, dat AL ons voor de gek hield met zijn puzzel ALla, maar wat ik nu mis is OPLOSSINGEN, kweet het, ben zelf een beetje nieuw hier, maar wat ik nou weten wil met wat zijn "ze"aan het proberen, de seca kaartjes uit te lezen?
Kon ik maar helpen! Wat gebruiken ze voor programma's? wie was de ontwikkelaar van mkf? Ik ken ze niet! Zijn er al programma's ,buiten die italiaanse en spaanse die je niet kunt lezen, waar wij ook iets mee kunnen proberen, want laat ik het zo zeggen, momenteel gebruik ik mun seca2kaart toch niet want ik ben tevreden met wat ik nu heb, rood en blauw via irdeto, en premiere en ga zo maar door.

Stuur mij ook maar eens een linkje of een pm waar een programma staat waar ik mee kan gaan klooien want wat intereseert mij dat nou dat ik een kaartje om zeep help, dan bestel ik gewoon een nieuwe, en dan begin ik weer van voor af aan. t?s toch hiervoor met seca1 toch ook gelukt dus waarom niet met seca2! Er zullen nu misschien wel duckvrienden lachen maar daar zit ik niet mee, we moeten gewoon met deze club eens de handen ineen slaan en eens gaan zoeken naar een oplossing! En eens stoppen met zeggen als seca 2 gekraakt is moet dit eerst getest worden"testen moeten we altijd" maar eerder geven we het niet vrij, maar waarom zijn er toch mensen die hier eerst geld aan moeten verdienen?

vast 1 van de geheime accounts waar (b)all het ooit over had.
net zulke vage antwoorden,waardoor wij zouden moeten denken dat hij door (b)all ingewijd is in het grote puzzel geheim
hahahahahahahaha

ik ga weer ff kiosque 6 kijken latorrrrrr

Originally posted by sat-empire
vast 1 van de geheime accounts waar (b)all het ooit over had.
net zulke vage antwoorden,waardoor wij zouden moeten denken dat hij door (b)all ingewijd is in het grote puzzel geheim
hahahahahahahaha

ik ga weer ff kiosque 6 kijken latorrrrrr

Hahahahaahahahhahahahaha, hoe kom je er bij ;-)
Ten eerst zit er al meer als 60 kilo aan gewicht minder aan Al...
Ik Al nou nou wat een eer ;)
Maar het zal wel zo zijn dan als je dat denkt,blijf dan maar lekker dromen hoor ;-))))
En eindelijk hier hebben we het dan waar we lang naar hebben uitgekeken s2 http://www.hig.se/~mad/flash/visa/
zoek en gij zult vinden.
Groeten Ben bye bye ..

ps Al het zal je maar gezegd worden jij d-box2 hahahahahahahaha....

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan