Illegale streamingdienst in Nederland uit de lucht gehaald

boets

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 mrt 2001
Berichten
1.496
Waarderingsscore
258
Punten
83
Leeftijd
64
Locatie
boetsenbos
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1865133961/illegale-streamingdienst-aangepakt-servers-in-nederland-uit-de-lucht

B.
 
Zoooo als ik dat zo lees hielden die er behoorlijk wat aan over. Maar streaming met Netflix en Amazon? Die kende ik nog niet. Wel iptv met heel veel er op waaronder ook HBO zenders, maar door streamen van Netflix en Amazon is nieuw voor me.
 
IPTV is in de regel met een minimale vertraging door te streamen, net zoals alle andere IPTV streamsignalen.
Maar in de regel hebben de illegale providers simpelweg alle series en films van netflix en amazon gedownload en deze weer aangeboden via een eigen schilletje.
Hoe het technisch in elkaar zit zou ik zo snel niet kunnen vertellen, maar het is zeker mogelijk.
 
Hoe het technisch in elkaar zit zou ik zo snel niet kunnen vertellen, maar het is zeker mogelijk.
IPTV zijn opnames die doorgestreamd worden inderdaad, vandaar de kleine vertraging en de verschillen in vertraging tussen sommige IPV providers.
Dat ze ook films hebben is me wel bekend. Dat zou inderdaad een mogelijkheid zijn. Maar al ze toch alles wat Netflix e.a. online hebben staan moeten downloaden om het te kunnen aanbieden dan heb je iets te doen. Dus dat zal wel ietsie anders gaan.
Ben wel zeer nieuwsgierig naar hoe dit technisch gebeurt, gewoon erg interessant.
 
Zou om Rapid gaan? Werkt hier nog 100%
 
Ik kan nergens een naam zo vlug terug vinden. Maar de website van Rapid werkt ook nog gewoon dus misschien is het toch een andere.
Zou voornamelijk vanuit Spanje opereren en meer dan 2 miljoen abo's hebben. Hullup.
 
Er zijn zoveel van die providers en wat men meestal uit de lucht haalt zijn een paar subservertjes.
Die jongens hebben overal backups en draaien in no-time verder.. Net als de radiopiraten van vroeger. :)
 
Die jongens zijn zeker professioneel bezig alleen als ze niet off-line zijn te krijgen dan gaan ze vroeg of laat de afnemers aanpakken zeker nu ze bij de betalingen kunnen. Als er een paar schrikken van de boetes zien de meeste er wel van af om een abbo af te sluiten.

Maar ik denk dat de legale IPTV aanbieders zich maar eens achter de oren moeten gaan krabben want volgens mij kunnen ze alles veel beter aanbieden i.p.v. alles zo versnippert aan te bieden.
 
[quoe]Er zijn zoveel van die providers en wat men meestal uit de lucht haalt zijn een paar subservertjes.[/quote]
Deze lagen toch wel heel erg kort bij de grote bron want als je ziet hoeveel leden en wat die verdienden en ook de manier waarop Netflix aangeboden werd en zo. Miljoenenbedrijfje.
En over zoveel landen. Echte professionele gasten inderdaad.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan