Image Waar

D

dfb

Wie kan mijn helpen aan een super image of een link hiervan voor de dbox2 die van mij is alweer een 3/4 jaar oud, dus ik zal wel achter lopen. als de link niet geplaatst mag worden dan even graag via PM
 
Er zijn verschillende IMG's ligt er ook een beetje aan welke box je hebt, Nokia, sagem, Philips e.d.
Persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van Neutrino maar smaken verschillen.

En zoals mijn voorganger al schreef ff google..
 
Nokia met 2 intel flashes, de 2002 server word ik helmaal gek van 1xintel 2xatmel kabel zonder settings met settings met games zonder games rrrrrggrrrrr doe graag hobbyen maar die gaan wel erg snel in 3/4 jaar wat is de aanbeveling.

of tipje van sluier
 
Hoi,
Gewoon even proberen wat er het lekkerste is voor jou ;)
Zelf heb ik ??n boxje voor zo,n image te proberen,en heb er al heel wat er doorheen {als het er al geen 100 zijn}gespoeld hihi.
Ik heb zelf de nieuwste enigma{ook voor multicam etc} er in zitten en die bevalt me tot nu toe perfect.
Maar kijk ook even bij keywelt{da.ru} daar staat ook altijd wel leuk spul en info over een img.
Groeten Ben bye bye ;)
 
Ik gebruik persoonlijk nu al een tijdje de IMG van ZOR deze bevalt me prima. Maar inderdaad zoals Dbox2 al schreef het is en blijft een persoonlijke smaak en je kunt het beste enige IMG's testen om zelf er achter te komen wat het beste bij je past.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan