In wat voor land leven we eigenlijk?

Ja ze proberen het he. De idioten. Bij mijn weten mag men demonstreren maar moet dat wel aangekondigd worden en een dergelijke herdenking verstoren is wat mij betreft geen demonstratie.

Men maakt tegenwoordig veel te veel misbruik van het demonstratierecht, hetgeen dus ook het risico met zich mee brengt dat er steeds meer geluiden op gaan om bepaalde zaken daarvan te beperken en dan moet het weer niet.
Maar dat is een logisch gevolg en ik ben voor die wijzigingen.

Het was ook erg fout wat Marco Kroon deed.

...hij had die hippie ietsje harden aan moeten pakken zodat hij geen aangifte meer kon doen.. :biggrin:

Demonstratie aangemeld?
Volgens mij niet want wie zou daar toestemming voor gegeven hebben.
Dus was het geen demonstratie maar opruiing.
Nog blij zijn dat kroon je weg sleept
Anders was er misschien een wapenstok gebruikt.
En dan nog
Risico van het vak!
Of vak moeten leren vroeger....

ja en dan met die linkse rechters krijgen ze ook nog gelijk

Ik vindt dat wij momenteel in een land wonen waar te veel dingen teveel de verkeerde kant op kantelen!

Snoepreisjes naar de Efteling bijvoorbeeld, en hier in onze blok een gezin met 7 jong. Maar als je dan vraagt of men gaat werken krijg je als antwoord, nee ikke nie werken.
Maar dit is een ander punt wat erg aan mij vreet, en dus meestal niet reageer op onderwerpen als dit.

Dat demonstreren is not done, zeker niet in de tijd waarin we momenteel verkeren...

Ook dat moment van 1 minuut stilte dat er iemand kan***hoer roept.

In en in triest deze mentaliteit, dit heeft niks met vrijheid van meningsuiting of demonstratierecht te maken, ik hoop dat de wet dat men een gezicht niet meer mag bedekken bij demonstraties of rellen er zeer snel door komt.

Volgens mij niet want wie zou daar toestemming voor gegeven hebben.
Daar hoeven ze geen toestemming voor. Een demonstratie hoef je alleen aan te melden bij de Gemeente, meer niet.

Wat mij betreft mag die wet dus echt behoorlijk op de schop, alleen demonstratie recht op daartoe geschikte plekken, aan te wijzen door de betreffende Gemeente.
Je krijgt dat alleen nog in orde door een grondwetswijziging anders blijven ze toch bezig.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan