Inbeslagneming van goederen

Hmmz.. vrouw in beslag genomen omdat ze op de verkeerde frequentie zit? Mwah... als dat zou kunnen zat meer dan half vrouwelijk Nederland nu al in het douane- of Telecom-depot.:biggrin:

Allen,
Ik hoorde gisteravond laat bij de buren nog de Mexicaanse hond,
Fred weet jij nog hoe dit zit?

Goka

Originally posted by goka
Allen,
Ik hoorde gisteravond laat bij de buren nog de Mexicaanse hond,
Fred weet jij nog hoe dit zit?

Goka

Mischien de verkeerde afstandsbediening gebruikt? :biggrin:

Van die spaarlampen kan goed kloppen. Bij een vorige baas kwam ik veel in winkels waar audio/video apparatuur onderhouden moest worden. Ik heb wel eens meegemaakt dat de video spontaan vreemde dingen begon te doen. Kwam van IR straling vanuit de TL verlichting. Een stukje donker tape over het IR-oog van de video was dan de standaard oplossing!

Greetzzz.

Moet je eens een philips ab zetten tegen een furbie. Ben je gelijk genezen.

Helemaal als je in de woonkamer een furby hebt staan en je ligt op bed met je Pirmodule om je tuner op een andere zender te zetten.

Je krijgt dan direct het idee dat er een of 8-erlijke inbreker het wilhelmus in je woonkamer aan het zingen is.

Ze hadden beter die dingen in beslag kunnen nemen.

Ta ta tada ta da, ta ta tada ta da, kookoo. Nuts wordt je ervan

Originally posted by Black Tiger
Vreemd genoeg hebben ze helaas nog geen afstandsbediening uitgevonden waar je een vrouw mee op standby of "mute" kunt zetten.:biggrin:

je hebt emeel.
en wat vind je ervan,kan hem helaas niet hier laten zien?
is ietst te grof hahaha.
mischien kan jij um zichtbaar maken voor iedereen?

mvg apkay.

Hartstikke bedankt! Hij is zeer doeltreffend.

Ik kan geen attachments plaatsen, maar misschien dat we hem even ergens op kunnen zetten zolang.
Wel is ie even naar jpg geconverteerd, scheelt zo even 300 kb om er naar te kijken.:)
Probeer het hier eens mee:
ab.jpg

jep cool het werkt.
nu zoek ik alleen de code voor mijn vrouw.
heb al div tabellen geprobeerd,maar helaas wil die niet werken op mijn vrouw,hahaha

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan