ineens geen eld op een aantal sd/hd zenders , voornamelijk nl zenders

ilya

New Member
Special Friend
Lid sinds
23 nov 2002
Berichten
36
Waarderingsscore
0
Punten
6
Leeftijd
69
Na reboten waren plotsklaps een aaantal zenders weg. Zowel op sd als hd.
Wel bv ned 1 2 en 3. De andere Nl zenders niet allemaal.
Op 23.5 wel beeld op b.v 13 street en een aantal thema zenders waren er,13 street ,12,1 DB ( 80 %
Ik ontvang wel epg en geen beeld van wel 20/30 tal zenders)b.v., SSS6 HD 12.2 db,( 75%)
Rtl5 idem 12,2 bv ( 75%) etc etc. Holland Doc , vanaf rlt4 t/m film 1 etc. Zoel op 19.2 als 23.5 geen beeld.

Wel beeldop fta zenders
Ik heb opnieuw gescand, je ziet daar alle zenders voorbij komen, op astra 19,2 zo'n 1460 zenders ( reeds 2x) stroom eraf enz. Opneuw de settings geladen. Niets helpt ??

Ik hoop dat dit probleem bij een van jullie bekend voor komt.
Ilya
 
Probeer cccam eens te herstarten ik denk dat ie na het rebooten op de CI cam is gaan staan
 
the matrix;214074 zei:
Probeer cccam eens te herstarten ik denk dat ie na het rebooten op de CI cam is gaan staan


Oplossing:

Ik ging ff 2 uurtjes weg , nadat ik de zender op Sbs6 HD had gezet. Na terugkomst had ik ineens beeld.
ik had nl weg Cccam beeld op ned 1 2 3 en diverse andere nl zenders.

Storing bij Canal digitaal ?



Ilya
 
Hier inderdaad hetzelfde probleem,maar helaas nog steeds geen beeld wel ned 1,2,3
Kanalen opnieuw gescand.
Overal SNR97% AGC94%
CCcam herstart op sbs6 laten staan etc.
Geen beeld.

Inderdaad storing bij CD???
 
Storing bij CanalDigitaal raar dan alleen bij boxen met CCcam er is geen storing geweest.

Waarschijnlijk heeft je box geen kaartupdate of zo gehad hier werkt alles.:)
 
De box heeft vanacht aangestaan dus update gemist?toen ik vanochtend keek had ik zwart beeld.
ook de opname die ik wou doen is maar akelig donker.
 
Wat het dan precies is weet ik niet kijk eens in CC cam op welke datum je kaart staat.

In ieder geval niet gelijk roepen een storing bij CanalDigitaal want dan stonden er honderden berichten op de diverse forums en het lijkt er op dat je de enige bent.
De melding boven je van @ilya ook met CC cam is van een paar dagen geleden.:)
 
Kon zelf inderdaad ook niets vinden van een storing.Vandaar???
Kaart staat op 5-2-2011
 
Heb je de zenders en/of frequenties wel aangepast. Kijk voor de laatste wijzigingen hier
 
Kaart staat op 5-2-2011

We zitten vandaag al op 1-3-2011 dus geen wonder dat je geen beeld hebt mijn kaart heb ik even naar gekeken:
Management: 18-4-2011
CanalDigitaal : 18-4-2011

Misschien moet je CC cam updaten of anders eens bellen waarom je kaart uitgeschakeld is.:)
 
eendenteam;214106 zei:
Heb je de zenders en/of frequenties wel aangepast. Kijk voor de laatste wijzigingen hier

Heb de frequenties handmatig ingevoerd voor de zekerheid dan worden er een aantal zenders gevonden,maar geen nieuwe toegevoegd.op alle zenders is bijna de volle ontvangst
en epg te zien.
Ik ga wel eens even bellen met CD mischien worden we daar wijzer van.

Bedankt allemaal en als ik er uit ben laat ik het nog even weten.
 
aart1944;214107 zei:
We zitten vandaag al op 1-3-2011 dus geen wonder dat je geen beeld hebt mijn kaart heb ik even naar gekeken:
Management: 18-4-2011
CanalDigitaal : 18-4-2011

Misschien moet je CC cam updaten of anders eens bellen waarom je kaart uitgeschakeld is.:)

Is dat mooi zeg heb ik een basis abonnement zetten ze hem op een recreatieabonnement
bij canaldigital.
Dan ben je wel even aan het zoeken.

Iedereen bedankt voor de hulp
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan