informatie gezocht

S

scalle_2000

Hoi iedereen,

Ik woon in belgie en ben van plan een satelietinstallatie aan te schaffen.

Mijn vraag is nu :dewelke ?

De bedoeling is om zeker de nederlandse zenders te kunnen bekijken (irdeto of seca als ik het juist heb)maar liefst ook nog andere coderingen.

Ik ben volledig leek op dit gebied en mijn enige ervaring tot op heden was jaren geleden met een analoog ontvangertje.

Kan iemand de verschillen uitleggen betreffende de decoders en liefst ook wat jullie persoonlijke meningen zijn.

Links naar websites zijn zeker welkom (ook naar de minder legale).

Momenteel denk ik aan een Strong of een Humax.

Als afsluiter : keigoede board !!! Ik heb hier al veel informatie gevonden en ben toch al iets wijzer geworden.

Reeds bedankt voor de moeite !

 
Let op, wij kunnen hier in dit landje niet aan officiële abonnementen geraken en zonder kaartjes géén goeie zenders (enkel FTA's).

Je Sathandelaar zal wel een voorstel doen maar dat kost je elke maand weer een update bedrag ..... en als hij afhaakt (gelijk welke reden) dan zit je met de gebakken peren.

Zie je er echter niet tegenop om vele uren aan je PC te zitten dan kan je via dit en andere boards veel leren.

Het wordt niet in je schoot gegooid zoals het vroeger was !!!

 
Tís maar net wat je er mee wilt:hobby of alleen maar kijken.

Als je wilt kijken kun je een canal+ goedgekeurde ontvanger(Strong,Pioneer,Philips zijn bijna hetzelfde) nemen maar die hebben hun beperkingen.

Als je echt wilt hobbyen kom je toch terecht bij de Echostar of Humax(mijn favoriet) ze zijn wel wat duurder maar dan heb je ook wat.

Lees de boards eens door dan kun je je conclusie wel trekken denk ik.

greetings goto.

ps:er zullen wel meer goede hobbymerken zijn maar dit waren maar twee voorbeelden.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan