ING stuurt rijke klanten brief met uitleg

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
929
Punten
113
Leeftijd
75
ING heeft ruim 300.000 klanten die een persoonlijke adviseur bij de bank hebben of zakelijke klant zijn, een brief gestuurd waarin de bank uitlegt waarom de raad van bestuur heeft afgezien van de bonus en salarisverhoging.

Keurige brief en in begrijpelijke taal uitgelegd.

Bewijst maar weer dat ik dus niet rijk ben, want ik heb van de ING waar ik klant ben geen brief gekregen.

Ik heb wel post ontvangen van de ING, echter bevatte deze alleen afschrijvingen :)

Ach de armen worden altijd gepakt, dat zie je nu ook weer met de huurverhoging.
Per 1 juli kunnen woningen van lage inkomens tot max 120 euro verhoging krijgen.

Dat gaat voor midden- en hogere inkomens pas volgend jaar in, "want dat hadden ze nog niet tijdig rond kunnen krijgen". Dus net de beter gesitueerden worden dan weer de hand boven het hoofd gehouden.
Dit is geen afdoende verklaring. Als je zoiets ziet, dan moet je als regering gewoon zeggen "iedereen tegelijk" dus ook de verhoging voor de lage inkomens wordt naar volgend jaar verplaatst zodat het gelijktijdig in kan gaan.

Maarja, we wisten al dat dit kabinet niet sociaal was.

Dat gezien dit topic, de banken dat ook niet zijn, is al jaren bekend, alleen brengt zo'n brief het dan weer eens wat meer onder de aandacht.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan