instelling azureus

B

blast1

wie kan mij zeggen hoe ik azureus
moet instellen ik weet niet hoe het
moet bevoorbaat mijn dank
 
Azureus werkt direct na installatie, je hoeft niets speciaals in te stellen.

Wel moet je ervoor zorgen dat je in je router de verschillende ports forward.
Maar dat zijn dus instellingen van je router, en die gelden universeel voor alle bittorrent programma's.
Verder biedt Azureus behoorlijk wat plug ins (zoals safepeer) en dan kun je wel aan de slag met instellingen.
Maar das dan weer iets wat meer voor de geavanceerde gebruiker is.
 
bij mij werd de de pc zo traag als dikke str*nt
van azureus
 
Op vele torrentsite's staat vaak een beschrijving van hoe je azureus moet instellen. Eenmaal goed ingesteld vraagt ie ook minder van je pc dat is mijn ervaring.
 
Azureus is gebaseerd op java.
Dat betekent dat je pc zich dan druk gaat maken om (in de meeste gevallen) windhoos in de lucht te houden.
Dan gaat ie zich druk maken om java draaiende te houden.
En java gaat zich druk maken om zoveel mogelijk pakketjes van het net te trekken en er weer op te donderen (en in het geval van de safepeer plugin gaat ie ook nog eens kijken of die pakketjes niet toevallig naar een verdacht adres gestuurd worden).

Ja dan word je PC traag.

Maar ik ga er van uit dat je niet gaat CS'en (of weet ik wat er nu actueel is) en al die andere dingen tegelijk.
 
De vraag staat eigenlijk in het verkeerde forum, vandaar dat ik hem nu toch even naar het juiste ga verplaatsen.

Kijk maar eens even in dat forumgedeelte rond, want de uitleg hoe Azureus in te stellen staat daar. ;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan