Internet explorere 11 en de geschiedenis

saat

Sr. Member
Lid sinds
3 jan 2003
Berichten
331
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
65
heb hiereen raar prob dat betreft de geschiedenis van internet explorer als ik de geschiedenis open zie ik alleen maar hoogstens 8/9 websites links staan , anders zag ik altijd alle nl .
Ik heb niks veranderd opeens deed ie dat !
kan je dit ergens instellen ik heb me rot gezocht nl .

saat
 
Je kunt er niet veel aan instellen, alleen dit:

    Tik of klik in Internet Explorer voor het bureaublad op de knop Favorieten Knop Favorieten.

    Tik of klik op het tabblad Geschiedenis en selecteer een filter in de vervolgkeuzelijst om uw geschiedenis weer te geven:

      - Weergeven op datum: hiermee geeft u de laatste drie weken van de geschiedenis weer in chronologische volgorde.

      - Weergeven op website: hiermee geeft u een lijst weer met websites die u de afgelopen drie weken hebt bezocht. De datums waarop u de websites hebt bezocht, worden niet weergegeven.

      - Weergeven op meest bezocht: hiermee geeft u de sites weer die u de afgelopen drie weken het meest hebt bezocht.

      - Weergeven op volgorde vandaag bezocht: hiermee geeft u alleen websites weer die u vandaag hebt bezocht.
 
Tja ben ik ook al achter dit heb ik allemaal al gedaan maar nog steeds etzelfde
 
Helaas, dan kan ik je ook niet helpen, tenzij toevallig CCcleaner resident mee draait of ergens ingesteld staat dat de geschiedenis telkens verwijderd moet worden. Maar dat is bij mijn weten in IE niet mogelijk.
Misschien een optie om eens over te stappen naar een goede browser? Bijv. Firefox?
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan