internet via dreambox

G

guppje25

hoi
heb via sjerom site en satelite magezine precies gedaan wat ik moest doen
de 3 files op de juiste plekken gezet en via puty tel de files geactiveerd.
ik krijg nu als ik op de blauwe toets druk mooi de internet browser te zien
als ik die dan aanklik dan knippert het beeld een keer en dat is alles
wie heeft dit ook gehad of kan mij vertellen wat ik fout doe
 
Heb je een router/firewall tussen je dream en internet hangen, en zoja, heb je dan ook de benodigde port-forwardings daarin aangebracht?
 
inderdaad heb er een router tussen zitten
maar welke poort moet dan open?
 
Als je er een Jirka image inzet en je download eerst basic.tar en daarna de www.browser dan werkt het perfect maar je moet dan bij de versie van SF 7-12 eerst de EMU downloaden van 7-12.
Ik vind dit zelf wel heel erg makkelijk met die download optie's in Jirka en loopt ook als een trein.
Pas op dat je er niet teveel inzet want dan loopt het geheugen vol en dan crasht het hele zooitje.
Vergeet ook niet in het extra menu(nr 3) voor je gaat downloaden en uitpakken(nr 4 unzip and instal addon) initial for hdd of flash te kiezen nagelang wat er word aangegeven als gaat downloaden.
 
heb hier de browser zonder problemen draaien achter een router zonder dat ik port forwarding heb moeten instellen, dus dat kan volgens mij het probleem niet zijn.

Wat ik wel zou doen als de browser goed draait: Even een HTML bestand maken met daarin je favo links en die naar de harddisk van je dreambox kopieeren. Deze kun je door het bestand elinks aan te passen instellen als startpagina zodat je veel sneller kunt surfen ;-)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan