Internet via Satelliet ASTRA2CONNECT

  • Topic starter satelliet electronics
  • Startdatum
ik ben er geweest het lijkt prima te werken maar mijn vraag of de dreambox via mijn eigen cardsharing kon kijken wiste zij geen antwoord op helaas

 
Dat is een domme vraag om te stellen (ze bestaan dus toch).

Jij zou zo'n systeem willen gebruiken om te cs'en ("dreambox call home", naar een bekende sf film).

Je weet waar de kneep ligt, de zogenaamde ping tijd.

Een leverancier gaat je echt niet wijs maken dat je kunt cs'en met zijn diensten, en al helemaal niet als ie daarmee zijn net gestarte activiteit riskeert.

Dus die zal meest waarschijnlijk "niet eens weten waar je het over hebt".

Wat als hij roept dat alles dat via internet gaat, zal werken.

Dan sta jij na je vakantie daar de tent bij elkaar te schreeuwen als je beeld zo af en toe eens wegviel.

Helemaal zo vreemd niet dus dat ze geen antwoord weten op zo'n vraag.

 
Hallo ,

Met deze wil ik graag iedereen waarschuwen mbt de werkwijze van Satteliet Electronics. Alhoewel alle publi melden "geen datalamieten" , blijkt men toch al na een 2tal gigabyte via ftp te hebben gedownload (als test om de stabiliteit van de verbinding met de satteliet te testen) de lijn op 5kb/sec. dicht te knijpen onder het mom van Fair User Policy.

opgelet voordat U met hen in zee gaat !

Nog iemand deze ervaring ?

Boris.

 
Hoi Boris en welkom op Satellite Fun.

Er wordt wel gemeld voor "redelijk grote" bestanden.

Ik weet niet wat er in de algemene voorwaarden staat, maar de meeste providers hebben wel een Fair Use Policy.

Er is zoals ik het lees geen sprake van een limiet, want met 5 kb/sec. kun je nog steeds downloaden, zei het wel erg traag. Bij een limiet stopt het op een gegeven moment echt helemaal en kun je niets meer.

Ligt er dus echt aan wat er in de AV onder "redelijk grote bestanden" verstaan wordt.

Maar ik kan me met zo'n verbinding goed voorstellen dat men het dan over bestanden heeft van 100mb ofzo.

Zo'n verbinding lijkt me niet echt geschikt om bijv. usenetbestanden mee te gaan downloaden, dan raak je al vlug aan de meerdere gigabytes en dat zal onder "erg grote bestanden" vallen.

Doch gezien de manier van reklame maken mag dit dan wel wat duidelijker vermeld worden, dat staat buiten kijf.

Het is in elk geval goed dat je het even duidelijk maakt voor de lezers, dat ze hier rekening mee moeten houden.

Maar het lijkt me verder een probleem tussen de klant en Astraconnect, dus daar zal een oplossing gezocht moeten worden.

V.w.b. eventuele reacties van jou of Satelliet Electronics bij deze de tip er aan te denken dat we geen supportforum voor SE zijn en bespreking van klant/leverancier problemen hier niet gewenst zijn.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan