iofile.x64 (welke beveiliging is dit)

D

druppeltje

Ik heb hier een cd liggen van magix music maker deze cd heeft echter een ring(2mm), 3 mm van de buitenkant zitten en een paar vreemde bestanden erop waaronder iofile.x64.

Wie weet welke type beveiliging er word gebruikt en waarmee je een copie kunt maken???

Met de laatste cone cd en xxl lukt het niet word ook niet hetkent.

gr

niemand???? huh...

Ik las op het net dat dit een neiuwe beveiliging is die nog niet gekraakt is.

Ben zelf maar ff aan het proggen gegaan.

met een Zelfgemaakte tool gelukt

Als iemand deze wil mail ik het.

druppeltje;82739 zei:
niemand???? huh...

Ik las op het net dat dit een neiuwe beveiliging is die nog niet gekraakt is.

Ben zelf maar ff aan het proggen gegaan.

met een Zelfgemaakte tool gelukt

Als iemand deze wil mail ik het.

Hallo druppeltje,

Aangezien ik mijn setups wil draaien vanaf mijn ext hd en magix de enigste is die ik niet kan kopieren naar mijn ext hd vraag ik je of ik dat progje van je kan ontvangen. Alleen weet ik niet of hij ook voor mijn magix geschikt is: magix music cleaning lab 2004. Ik krijg ook altijd drie foutmeldingen bij image maken in nero: die ioxfile64, eentje met mov_ en iets erachter en eentje met audio_ en iets erachter.

Bedankt voor de moeite,

maggiks

Het -kan- soms handig zijn om op de datums van postings te letten.
Het bericht van druppeltje was van zo'n 4 jaar geleden en druppeltje is inmiddels geen gebruiker meer bij ons.:)

Dus hopelijk leest hij je berichtje nog, wellicht onder een andere naam of kan iemand anders je helpen.

Ik ben zelf wezen googelen en goochelen en heb een ccd kunnen maken met clone cd. Dit is dus een image met de extentie ccd. Deze extentie wordt door daemon ondersteund en het werkt. Ik ben er mee klaar. Dit bericht is misschien handig voor anderen.

ps. het duurt wel even om te klonen met clone cd maar dan heb je ook wat.

maggiks is weer MAGI(X)SCH. Clone cd en clone dvd kan je zo vinden met een zoekmachine, je krijgt dan een trial versie van ik meen 21 dagen, maar het was voor mij voldoende omdat dit het enigste prog was in mijn geval dat zichzelf niet wou kopieren naar mijn ext hd.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan