ip ban oplossingen?

hangslot

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
7
Punten
38
Leeftijd
61
Ik heb er hier al eens wat over gelezen, maar kan het niet terug vinden.
Ik heb een ip-ban aan mijn broek bij een bepaalde site maar ik wil er toch op! Ik zit op de kabel met een vast ip adres.
Iemand een oplossing?

Bedankt

Grtz Hangslot

Zoeken op public of anonymous proxy met www.google.nl en dan kun je kiezen voor bijv. een transparante proxy.
Er staan hele lijsten op Internet.

Als je een redelijk snelle gevonden hebt kun je die in je browser instellen.
Vervolgens kun je gewoon weer de site op waar je geband bent.

Rolo

hide ip adress het progje heet ano net.
heb er enkele getest en deze leek me
het best te werken met mijn connectie.
ik zal het je opsturen.

greetz rizzla

He Rizzla,

Da's makkelijk!
Wel ontzettend traag, maar ik kan er weer op.

Bedankt!

Grtz Hangslot

Ik heb 2 netwerkkaarten in mijn pc dus ook 2 verschilende ip nummers mischien dat het bij jou ook mogelijk is

Originally posted by HuGoBoSs
Ik heb 2 netwerkkaarten in mijn pc dus ook 2 verschilende ip nummers mischien dat het bij jou ook mogelijk is

Snap niet helemaal hoe je dit nu bedoeld.
Wat maakt het nu uit of je 1 of 10 netwerkkaarten in je pc hebt zitten voor het IP-adres.
Ja krijgt echt geen ander IP door de andere netwerkaart te gaan gebruiken hoor.
Denk dat jij het interne IP-adres bedoeld,en dat je de kaarten via een router stuurt ofzo,maar dan is dus alleen je interne IP anders,maar nooit je externe.(tenzij je natuurlijk een dubbele aansluiting hebt met 2 modems en dus ook 2 keer betaald per maand,maar dat lijkt mij niet)
En je interne IP word naar buiten toe nooit zichtbaar,dit is altijd je externe IP.
Heeft dus geen enkele zin om met 2 kaarten te werken om 2 IP's te krijgen,want dit gaat ech nie op

Overigens is het wel mogelijk om een ander IP-adres te krijgen,maar das wat anders dan 2 IP's.
Als je namelijk een uurtje of wat je modem uit het stopcontact trekt krijg je na het indrukken van de stekker wel een ander IP,maar das ff wat anders.

hmzz dan geloof je me tog niet ik heb 2 pc thuis verbonden met een router en elke pc heet een aparte ip nummer internet ip is http//192.168.0.1 die bedoel ik niet maar ja sommige mensen geloven het niet dan niet he

Jawel hij gelooft je wel want hij schrijft ook:
maar dan is dus alleen je interne IP
En de 192.168.x.x range zijn interne ip's.
Die worden gebruikt voor de pc's thuis, routers gebruiken die bijvoorbeeld.
Je router heeft dus de verbinding met internet en -daar- zit je externe ip, en dat is dus het ip wat je niet zomaar effe middels een nieuwe netwerkkaart veranderen kunt.

Dus hij gelooft je wel, maar jij begrijpt hem niet.:)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan