IPTV ontwikkelingen.

freggel1;232031 zei:
Graag gedaan, en blijf vooral posten. ;)

Als er weer wat leuks te melden valt doen we dat zeker. :)

Ik weet niet of jullie er ook van op de hoogte zijn dat ook uitzending gemist vrij gemakkelijk te installeren is met een plug-in? Ik kan mij niet voorstellen dat de kenners onder jullie er nog geen gebruik van maken.

ik maak er geen gebruik van.

Iets wat je nooit hebt gehad mis je ook niet.

Pas als je iets gehad hebt en je bent het kwijt dan mis je het..........

IS dit een onderdeel van IPTV anders een nieuw topic,

Ik denk dat velen het niet weten hoe gemakkelijk dat is te installeren (waaronder moi)

Ja en nee the Matrix dat het een onderdeel is van IPTV omdat het werkt over het internet. Met de plug-in Putpat TV kan je dit aan de gang krijgen. Misschien is een nieuw topic wel wenselijk.

iptv werkt

ik krijg bij de groen knop een lijst te zien beginnend met 3D TV vervolgens een zooitje landen en dan webcam van diverse landen en nog veul meer

heb de webcam NL aangeklikt en in de favorieten lijst is nu een map met webcam bloemendaal beachcam die het vervolgens niet doet hahahahahahahaha

kijk nu naar webcam lourdes ( ik ga me bekeren )

veel om mee te spelen

Bedoel je met leuks xxx das iets voor " new" freggel smile

Hint bespaart me zoeken want er staat zoveel

Nou snap ik ook die zenderlijst van Hoe heet die ook alweer.
Daarin barst het ook van de links.

Het verbaast me trouwens dat er nauwelijks meerdere reacties geplaatst worden.

the matrix;232071 zei:
Hint bespaart me zoeken want er staat zoveel

Nou snap ik ook die zenderlijst van Hoe heet die ook alweer.
Daarin barst het ook van de links.

Het verbaast me trouwens dat er nauwelijks meerdere reacties geplaatst worden.

De diverse streams per land worden netjes opgeslagen in een IPTV map met naam van het land of zo. Ik heb zo hier en daar o.a. in de map van Brasil een paar Taquilla kanalen gezien en een premium HD stream, maar die komen van Youtube en de kwaliteit is niet perfect. En het is in het Portugees maar leuk als je visite hebt. Klik alleen niet op opnemen want dan slaat je hele box op hol. :) :)

Bekijk bijvoorbeeld in de zenderlijst met DreamboxEDIT de URL van het streamkanaal en ga eens naar de website en kijk daar eens rond. Misschien zijn er meer streams te vinden.

Alles rustig bekijken en in je eigen favoriete mapje zetten en zappen maar als er niks op TV is. Het is een hobby om iets uit te zoeken. ;)

Is het mogelijk om een settinglijst te posten waarin alle strams in staan?

Kanalenlijst Hans van 29 augustus 2014 staat barstensvol met streams

Is te downloaden bij s 4 a

Bij Fun staat deze ook. ;)

lets have fun

Ik heb in mijn setting lijst alles wat in hans staat betreffende streams boeketten gezet

vervolgens dreambox edit 6.001 geopend en mijn setting lijst geopend (hierin staan nog niet de streams

Vervolgens onder knopje hulpmiddelen importeer gekozen en dan de bovenste importeer bouquet bestanden

Dan even alleen de streams aanvinken of net als ik alles kiezen en importeren

Daarna als je alles hebt gekozen de dubbele bouquets deleten en saven en uploaden

Klaar een paar miljoen streams erin ;-) (smiley voor freggel)

Mijn vingers beginnen te jeuken, maar helaas ik weet niet wat er allemaal op de box geinstalleerd moet worden. Trouwens heb nog steeds de Gemini versie erop staan. Laat maar een horen wat ik allemaal moet downloaden en in welke map installeren? Eerlijk gezegd het komt voor een leek een beetje te ingewikkeld over.

Ben al maanden aan het zoeken hoe ik uitzending gemist kan installeren. Nu lees ik voor het eerst putpat Tv plugin. Moet daar nog iets bij of zo? Waar vind ik die plugin?

Papano

Wil jij misschien je settingslijst ergens neerzetten ter download.
In de settinglijst van Hans 29-8 staan wel de streams maar niet naar de films.

papano;232092 zei:
Ben al maanden aan het zoeken hoe ik uitzending gemist kan installeren. Nu lees ik voor het eerst putpat Tv plugin. Moet daar nog iets bij of zo? Waar vind ik die plugin?

Papano

Ik denk dat we voor PutPat Tv beter een ander topic kunnen openen. Wat let je om dit zelf te doen en jouw vraag daar te stellen?

parabolica;232016 zei:
Ok dat had ik niet gezien. :(

Ben nog steeds opzoek naar de IPTV List Updater 1.62

Iemand een idee?

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan