IPTV ontwikkelingen.

ja ik zal hem ter beschikking stellen op mijn web site

www.georzie.nl/ip.zip

er zitten 3 bestanden in de zip

ik had bv bestand ub.ipk eerst moeten installeren voordat updater geinstallleerd kon worden (in openpli 4.0)

Succes

ow en mijn zenderlijst daar heb je niets aan ik heb een tripple tuner (cable satelliet en digitenne en daarvoor heb ik een specifieke zenderlijst voor moeten aanmaken.

en de films die kun je vinden als je iptv updater aan het werk hebt

En mss heeft Parabolica nog een lijst die hij ter beschikking kan sturen naar bv mijn email adres zodat ik hem op mijn beurt weer algemeen ter beschikking kan stellen .

the matrix;232102 zei:
En mss heeft Parabolica nog een lijst die hij ter beschikking kan sturen naar bv mijn email adres zodat ik hem op mijn beurt weer algemeen ter beschikking kan stellen .

Ik moet hem alleen flink opschonen/aanpassen voordat ik hem online kan zetten. ;)

Ik denk dat elke standaard of eigen kanalenlijst al voldoet en zet daar zelf je favoriete kanalen in helemaal naar eigen wens.

Ik zal eens vragen aan een kennis of ik zijn standaardlijst mag uploaden naar jou toe the Matrix. Daar staan ook heel wat stream kanalen in.

De settingslijst is per email naar je verstuurd The Matrix.
Maak wel eerst een backup van je eigen lijst als iemand deze upload naar zijn Dreambox.

Als IPTV niet of niet goed is ge?nstalleerd dan kan je natuurlijk niks openen en zijn de kanalen in de lijst uitgeschakeld.

Excuseer, ik heb gisteren nog geen tijd gehad.
Ik ga de 29-8 zenderlijsten er meteen in zetten nu (op Fun dus).

Ik was iets later, moest even naar de winkel, maar ik heb ze zojuist er op gezet.
Viel me op dat er weer iets nieuws bij zat. Hans heeft nu ook een kabelzenderlijst, speciaal voor kabel ontvangers dus die ook maar gelijk erbij gezet.:)

the matrix;232100 zei:
ja ik zal hem ter beschikking stellen op mijn web site

www.georzie.nl/ip.zip

er zitten 3 bestanden in de zip

ik had bv bestand ub.ipk eerst moeten installeren voordat updater geinstallleerd kon worden (in openpli 4.0)

Succes

Bedankt, ik ga hem er nu proberen op te zetten.

Werkt hier nu ook met een VTi image. :biggrin:

Bedankt allemaal.

Even een correctie op uitzending gemist met Putpat tv. De plug-in HbbTV heb je daar voor nodig. Putpat TV is meer voor music.

Sorry voor het misverstand. :(

Om even op HbbTv terug te komen, ik heb nu even de tijd. Met deze plug-in zou je dus o.a. uitzending gemist moeten kunnen kijken maar bij loopt hij momenteel vast als hij de data gaat ophalen. De plug-in heeft eerder wel naar behoren gewerkt.

Het kan aan mijn (lage) internet snelheid liggen dus men moet dit zelf maar even testen.

Het schijnt ook niet op elke image te werken omdat alleen de nieuwere de bestanden ingebakken hebben.

Vertaald via Google : https://translate.google.nl/transla...gma2-oe-2-0-als-release-image-veroeffentlicht

is HbbTV geschikt voor iedere box en image , en is het een plugin of is deze al ingebakken in een image??

Kan um nie vinduh vooor openpli 4

the matrix;232158 zei:
is HbbTV geschikt voor iedere box en image , en is het een plugin of is deze al ingebakken in een image??

Kan um nie vinduh vooor openpli 4

Goede vraag the matrix.

Wat ik er over heb gelezen is, omdat enigma nu closed source is, dat het moeilijker is voor de bouwers van een image om deze plug-in in te voegen in hun image. Ook voor PLI schijnt dit helaas zo te zijn.

Buiten de benodigde plug-in om zitten de drivers er wel in vanaf OE2 en moet je ook die webbrowser ge?nstalleerd hebben.

Ik zal je een bestandje sturen zodat jij het zelf even kan testen.

heb hbb-tv geinstalleerd maar vindt niks terugbij de applicaties

Bij de plugins in open Pli is wel uitzending gemist te vinden.

Deze geinstalleerd en heb een stuk of 8 zenders
NPO uigelicht
NPO Popular
.
.
.
.

Veronica
SBS6
Internet Tv
Instellingen

iets gekozen en eerst wazig beeld om vervolgens scherp te worden , maar veel haperingen..
na een poosje plots een herstart

Is nog niks

Shit Niks te maken met IPTV mss toch een aparte topic starten.

Heb je wel een reboot gedaan na het installeren van de plug-in HbbTV?
Om te kijken of hij beter zou werken heb ik hem eerst verwijderden een reboot gedaan en opnieuw ge?nstalleerd, pas na een reboot stond HbbTv er weer in.
Inderdaad, een nieuw topic openen lijkt mij ook beter. :)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan