Ir-dood-o

D

drlivingstoned

Het hele weekend eens gereserveerd voor de hobby. Door een onhandige postbode drie postkantoren en een TNT knooppunt afgereden maar daar waren ze dan ... de viacess cam, de logger en kabeltje voor de HUMAX.

Voor wie twijfelt .. de VIACESS Cam werkt prima ! En dat nog voor de oude prijs! Heeft er al iemand een editor ?/

Minder geslaagd was de actie met de logger. Na flink wat kaartjes wisselen en geexperimenteer in cam en season ineens geen beeld meer op i***0. Alleen de mededeling dat de kaart invalide is .. Ik vrees echter dat mijn kaartjes wel OK zijn, maar dat de interface door het vele wisselen de geest heeft gegeven.

Wie heeft dit ook gehad? Is de electronica echt zo gevoelig ? (de interne i***o cam lijkt goed beveiligd met weerstandjes op BIJNA :-( alle contactpunten. Natuurlijk moet je kaarten wisselen met de ontvanger uit maar ja ...

De i**o module is overigens een los opsteekprintje. Ook los te verkrijgen ??

En is er iemand die weet waarom HUMBOX 3.0SE wel kan lezen maar niet schrijven ??? F3 werkt wel gelukkig !

groetjes

 
@drlivingstoned,

Humbox 3.0 SE werkt alleen in combinatie met de commerciele patch van TeeBee. De versie zonder SE kan je gebruiken voor de overige patches/updates.

 
OKAY ...

Weer een raadseltje minder. Ik was windows 98 al aan het verdenken. Sorry Bill !

 
Waar vindt ik die commerciële patch van TeeBee?

Heb jij daar een URL van theGIZMO?

Redcat

 
de "commerciele"patch,,,,,vinden???? van Teebee?

are you kidding???

 
Een URL waar je de patch van TeeBee kunt downen bestaat wel degelijk...alleen weet ik niet of ik er verstandig aan doe om die te posten. Hij is namelijk niet van TeeBee zelf...sterker nog van iemand die TeeBee niet kan harden en laat dat op diezelfde pagina duidelijk merken. Ik ben bang dat we dan weer een vervelende wellus/nietus thread gaan krijgen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan