irdeto 2

M

musli

ik hoor wat verhalen dat c+ overstapt naar irdeto 2
wie weet hier wat over
 
Ik merkte dat ik weer beeld had op mijn phi 6073 als ik 'm op Nagra zette. (Is dit nou het hele Irdeto 2 gedoe???)

Makkie
 
in de ochtend is 16/9 al lang ook inrdeto alleen de recame spotjes zenden ze dan uit
om de mensen zegmaar lekker te maken
 
Volgens berichten van C+ zelf gaat C+ rood en blauw per 15 november a.s. volledig over op irdeto/2 en zal het irdeto/1 signaal uitgezet worden voor deze beide zenders.
 
zonnig ziet het wel heel erg zonnig.
 
De eerste beta testen van irdeto2 op de MR-CAM zijn al in volle gang, kijk maar eens bij de verschillende download centers...

Gr Fred.
 
Ja dat klopt ook, maar ik had het dan ook niet over beta testen maar over de definitieve uitschakeling van irdeto 1 op rood en blauw.

Werd ook eens tijd trouwens dat die van C- eens wat gaan testen, is kort dag en gezien de ervaringen in het verleden hebben ze altijd een tijd nodig om ergens aan te wennen en iets te leren voordat ze het een beetje fatsoenlijk aan het draaien hebben.:biggrin:
 
dus na de 15 is het niet meer mogelijk op mijn hummie 5400
filmnet te ontvangen
 
we zijn allemaal druk bezig met vanalles dus geen hoop verliezen alles heeft tijd nodig..... ;)
 
@ kerst614

Ja, JIJ en de rest zijn druk bezig, dus de redding is nabij.
 
Ach jongens het zal wel net zo gaan als seca2 een dag hoog op een week en dan kijken we weer, dat irdeto2 gedoe daar lachen wij toch om, appeltje eitje...
 
Het is zijn eerste posting, en meteen raak.
mooie repliek, lache!!!!
 
Ik vindt het belachelijke dat canalplus weer en andere kaart en systeem in voort zou jaag klant aleen op kosten, laat ze eerste meer goeie kanelen brengen en dan veranderen.

groeeten DJ
 
Het is vraag en aanbod.
Als je zenderpakket niet goed vind dan neem je geen abo dus geen extra kosten voor je..


@twilight
Mr met seca2 staat het ook vol mee :)
Er zou al een versie mr104 op irdeto2 werken (nilesat). NIET DUS
 
geen beeld bij mij meer op mn philips
kan ook niet naar nagra zetten staat gewoon niet tussen mn pids


is irdeto 2 al gecracked of wordt dit ook ziets als SECA2 heel heel moeilijk ??
 
Ird*eto2 was er al voor S*ec*2 en is tot nu toe niet publiek gehackt.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan