irdeto 2

D

django

vandaag eindelijk mijn irdeto2 kaart ontvangen,maar krijg in het slot geen beeld in de hummie met 3.3toh3.8,kaart wordt niet geaktiveerd. ligt het soms aan de software,moet eigenlijk toch werken?.
gr django

heb inmiddels de kaart geaktiveerd in mijn nokia en daarna in de humax gestopt,wel beeld in de humax weet alleen niet of er een update doorheen komt omdat de kaart ook in de humax niet geaktiveerd werd.

Hallo Jopie met welke firmware draai jij ? ( ik heb 3.3 HOT4.0) en waar had jioj op ingesteld, CARD, CAS1 ? Ik moet voor kennis ook een irdeto 2 kaart proberen te activeren , omdat z'n onvanger het niet doet, een hele oude heeft hij.

De interne cam is irdeto en moet zonder problemen werken. Heb hier ook ToH3.3HoT4.0 (griekse versie). Het moet eigenlijk niets uitmaken welke versie erin zit. Zet voor de eerste activatie de config even op CARD.
Wanneer het dan niet lukt na een uur, zul je een activatie signaal moeten aanvragen bij canaldigitaal.
Als de kaart eenmaal werkt kun je kiezen voor Card - Emu (+S).

Nog vergeten:

Het advies van canaldigitaal is: de ontvanger een uur aanzetten op Nederland 1.

Geduld is een schoone zaak, bij mij duurde het 3 uur voor het werkete.
En inderdaad moet hij op card staan om alle updates goed door te geven.
Als ze bij canal digitaal weer eens de keys wisselen moet ik ook van crd+emu weer een keer naar crd schakelen om weer beeld te krijgen (binnen enkele seconden).
De firmware die ik gebruik is ToH3.3_Hot3.4

Bij mij op de interne cam geen probleem, meteen beeld. het hele pakket open. De volgende dag de c+ betaal zenders eraf, cam status. Dus een update is gewoon binnen gekomen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan