Irdeto provider idents

J

JoostA

Ik zag dat Nova bij mij de geest had gegeven. Ik dacht ik ga eens wat aan het file sleutelen maar ik zie dat de idents er blijkbaar toch heel wat anders uitzien dan ik bij Seca gewend ben. Zo wordt het zwaar gokken bij het invoeren van PBM's en PPUA strings. Daar had ik nu ook niet direct zin in. Ik kan natuurlijk weer eens een zoveelste key-update ergens vandaan slepen, maar dat is toch wat saai. Wie weet hoe het werkt (ik zit nu even met de Secanix editor te rommelen).

 
Hmmz... Ik heb er vroeger eens wat over gelezen, maar ik dacht toch niet dat je bij Hellas/Nova kon gaan werken met PBM's en PPUA's want die zitten in irdeto en irdeto heeft dat niet.:)

Ik weet dus niet wat je precies aan het zoeken bent maar wat je nodig hebt zijn in elk geval een juiste key en de juiste channel-id's.

Plainmasterkeys kun je volgens mij niet loggen die moet je berekenen, je kunt wel masterkeys en hexserieel loggen bijvoorbeeld.

Het beste/snelste is om even gewoon van de voyager of soortgelijke site een plainmaster te leechen en die er op te zetten.

 
BT, Provider idents zijn dus wel bekend. En daar zit ik toch vooral even achteraan. De rest is nog even bijzaak.

 
Oja, sorry, we zeggen bij irdeto altijd provider-id en bij seca spreken we van ident.

Vandaar de verwarring. ID is ook ident ja.

Waarom wil je die hebben? Wil je een clone gaan maken?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan