@ iliya,
marciemarc heeft dus gelijk, hij is te nieuw, jouw CI. Bij de sat hobby geldt vaak: ouder is -voor de hobbyist beter- .
Wat je verder vertelt begrijp ik niet helemaal. Ik dacht dat je versie 2.09 had. Die is eenvoudig te upgraden naar 4,6/7se, maar nu schrijf je dat je 1.06 hebt, daar is verder op Irdetogebied niets aan te veranderen op het moment. Is het soms zo dat je 1.06 hebt en software 2.09 ergens vandaan hebt ? Die kun je daar dus niet inzetten.
Het is ook een beetje verwarrend, de versies liepen eerst op helemaal tot 4.7 en toen kwam die Euro-Irdeto en die heeft weer 1.06. Vandaar dat je misschien dacht dat 2.09 nieuwer zou zijn.
Wat de prijs betreft, wat is duur als je Pr**ere er bij wilt? De prijs van de 4.06/4.07 ligt ergens tussen de 400 en 500 gulden. Hoog als je weet wat ze vroeger gekost hebben. Zelf heb ik voor mijn eerste f 225 betaald in de goedkope tijd en voor de latere f 425.
Voor deze prijs of iets meer moet het met een beetje geduld lukken en dan is het ook weer niet zo duur, want zo'n Eurocam kost ook rond de f 350 dacht ik.
Lees maar eens bij de 'aangeboden' rubrieken zo nu en dan zou ik zeggen.
Hé, succes verder met de sathobby.