IrdetoFreecam 4.6 wat kan je er allemaal mee?

I

ilya

Heeft het zin om deze freecam op nieuw te patchen met een nieuwere versie b.v. freecam 2.Tot nu toe heb ik Pw en C +. Ikzou b.v. graag ORf ook willen ontvangen.Kan dit simpel met deze freecam worden gerealiseerd.

=ILYA=

 
voor zover ik weet is de 4.6 een allcam en geen freecam maar ik kan er natuurlijk altijd naast zitten, verder is het natuurlijk mogelijk om hem om te flashen in de laptop naar freecam 2.016 dan heb je gelijk alles en zonder kaartje ,met de emu off werkt het ook goed met wallbanger ds9 en dergelijke.

greetz

 
Ik ben sinds een paar weken in het bezit van onderstaan de Ci:

Irdeto Free, SC: Type 0201, State 0300, Program 07d5 , State 0000 EMM 12c,Substate 1d 1d 1d 00.

Deze is gepatched door de vorige eigenaar.Ik kan nu kijken naar PW en Canal +. Ik las dat het ook mogelijk is naar b.v. ORF te kijken. Wat zijn dus de mogelijkheden en hoe te werk gaan.B.v. versie freecam 2 etc.

ILYA

 
Maar ff hierheen gebracht;-))

Je kunt je 4.6 natuurlijk ompatchen naar freecam2 versie 16.

Voordeel is dat de nu geldige key's van C+NL, Premiere en ORF er al inzitten. Ook kun je (beperkt) gebruik maken van de ds9 files.

Nadeel is dat het auto-updaten van de key's lang niet zo soepel gaat als in een 4.6.

 
Wat ik niet zo goed begrijp is dat ik de geldige keys van orf erbij heb geprogd( 10 *3 bit)Ik heb vastgesteld dat er in de ci nog voldoende records over zijn om deze records erin te stoppen.De keys gecontroleerd(ORF) geen beeld.Ra ,Ra???Wat gaat er verkeerd.

Daarnaast, als ik je goed begrijpt werkt de update sneller met 4.6., uiteraard moet een kaartje erin.Ik werk nu zonder kaart.De cam wordt nu minder warm(echo 3000AP).

Dus Denk tank , give me the fuel to think.!!!

Wat is wijsheid!!!

ILYA

@Denktenk, give more

 
Nou moet ik ff heel diep uit mijn grijze cellen tenken, maar volgens mij ondersteunden de "oudere" freecam-versies geen orf.

Je kan natuurlijk de nieuwste versie downen van:

http://freecam.virtualave.net/

 
Thankx Denk tenk .Je doet je naam eer aan.Ik heb zojuist de files gedownload.Helaas blijkt dat je via windows 95 of 98 kan patchenIk heb op mijn laptopje ME.

Dus ik ga effe links en rechts vragen of ik een laptopje mag lenen.Is het zo dat ORF alleen op funkaarten te proggen is !!!.

Ik maak er wel op uit dat indien je geen ORf wilt ,je het beste de oude vertrouwde 4.6. moet gebruiken.

=ILYA=

 
Als het alleen om orf gaat kan je er ook de 4.7 inzetten werk heel goed

Ik had deze versie er 2 weken geleden inzitten

Nu heb ik er freecam 2 016 inzitten werkt ook heel goed ben zeer tevreden nu hoef ik niet meer de cam te wisselen met irdeto en via

werkt perfect met wb 353 schakeld vanzelf over naar via

in een echostar ad3000 trouwens

ik zal ook orf ff proberen heb ik nog niet naar gekeken !

dus omproggen naar feecam 2 is zeker leuk !

Robbie

 
Met winME gaat het ook,gewoon de driver gebruiken van win 98

 
Dear Captain, dus het werkt met de drivers van Window 98.Welke zijn dit.Misschien een domme vraag, mijn kennis reikt niet zover.Is het naar me te mailen.Op mijn eigen pc werk ik mijn windows 95.Dus welke specifieke files moet ik op mijn laptopje zetten en in welke dir.

Thankx

ILYA

 
To install:

1) Unzip all files the a directory of you choice (e.g. C:\FREECAM)

2) If you run Win95 (non OSR2), delete Irdeto98.inf

3) If you run Win98 or Win95 OSR2, delete Irdeto95.inf

4) If you run NT or Win2000, it won't work. Didn't get it to run on Windows ME either

5) Insert CI in PCMCIA slot of your laptop. When it asks you for a driver directory point to C:\FREECAM

6) Copy ird106.ini to your Windows directory (e.g. C:\WINDOWS)

7) Edit ird106.ini (the one in your Windows directory) and change the binary= entry

to the file you want to install (FREEORF.BIN).

:cool: Click on ird106.exe in C:\FREECAM. Press the start button. When the display turns green, you're all set.

9) Unlike other readmes it is not neccessary to copy the CIPHYSICAL.DLL anywhere.

Robbie

 
Robbie een duidelijk verhaal.Ik denk toch dat the captain het bij het rechte eind heeft.Ik wacht de captain effe af om zodoende mijn mooie laptopje te gebruiken.

O ja, Robbie heb je ORF al te pakken!!!

=ILYA=

 
Gewoon doen wat er bij de posting van Robbie

staat en daar de driver pakken van win98 en thats it.

Werkt dus gewoon op winME met de driver van win98.

succes

 
Orf werkt perfect op een freecam 2 016 geen problemen

ook key updaten doet hij goed op orf

Getest met wb353 maar een kaartje moet ook wel lukken dan

Robbie

 
Ik heb gezien dat er ook een SBR file bij zit.

Die zou je dan via DVB2000 en DVBEdit kunnen inladen, mijn vraag is met welke versie van DVB2000 en DVBEdit dit het beste gaat?

Wat moet je dan precies doen, om te voorkomen dat als het mis gaat je cam module "dood" is.

 
sbr via csi erin zetten gaat het veiligst met vgrabber.

Zet hem wel op een fta-kanaal als je dit doet!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan