Irdeto's laatste key wissels van Anaal+

H

HENHIEPENKIE

Het was vanmorgen zover na jaren slaaaaaapen.
Nieuwe sleutels zijn verzonden.
Ze zijn er maar druk mee bij Anaal+
 
geen nieuwe maar oude.
 
Zijn nieuwe keys ,, maar ook weer niet,, canal kan niet zo goed keys bij elkaar krijgen,, dus gebruiken ze gewoon dezelfde van een paar jaar geleden :)

Vandaar dat meeste 6 in 1 files gewoon werken want daar staat die dus ook al jaren in :)
 
heb hier ook gewoon beeld op de mrv 2.19 versie en dus niets gemerkt
 
MRV is AU dus dat kan kloppen :)
 
@Jack: welke dan? Bij mijn weten heeft C+ nog nooit een keywissel gehad, dus ook nooit andere keys.
Welke van een paar jaar geleden bedoel je dan? Ze zitten al zeker 5 jaar op dezelfde keys namelijk.
Het enige wat ze ooit wel eens gewisseld hebben zijn chid's. Tenminste dat is wat ik me er van herinner.
Maarja, mijn herinnering is ook niet meer wat het geweest is dus leek het me verstandiger toch even na te vragen voor de zekerheid. :)
 
er is ook nooit een wissel geweest, maar in 1999 stuurden ze niet zoals de laatste jaren alleen maar key 2 maar ze stuurden alle keys en dat waren dezelfde als dat ze nu weer sturen.

open maar eens een oude voyager keyfile daar staan ze ook al in.

gr blokker
 
Volgens mij draaien ze nu op 06 key,, en dat is dezelfde als 04,, staan in mijn 6 in 1 er gewoon in.

Alleen die 08 had ik er niet in staan maar wel in oudere goldfiles :)
 
Dan heb ik m'n kennis schijnbaar goede funfiles geleverd want die had ook niets gemerkt van een keywissel en had nog gewoon beeld. :)
 
Inderdaad van heel de wissel niets gemerkt (irci5400)in comb fun/emu
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan