Irseca World is ook gefuseerd.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik heb vandaag een E-mail gehad van het Irseca World forum dat hun ook samen gegaan zijn met een ander forum.

Hun nieuwe naam voor het forum is nu: IrsYab

Toeval of?

Het bericht wat ik ontvangen heb:

IrsYab
IrsYab Newsletter​

Hallo freggel1
Wir freuen uns, Dir Mitteilen zu können
Das sich das Irseca ( Irseca World )
&
das YAB ( YetAnotherBoard )
zusammen getan haben.
Ab sofort findest Du uns unter:
https://irsyab.net/wbb2/index.php
Die Anmeldung ist gleich geblieben.
Ein fettes Merci geht an omar für seine
Unterstützung und Durchführung.
In den nächsten Tagen werden das Irseca sowie das YAB
vom Netz gehen.
Wir freuen uns auf Dich.
Auf diesem Weg, wollen wir die Vergangenheit hinter uns lassen.
Bleib Gesund in Covid 19 Zeiten
Dein
IrsYab​
 
Klopt, was mijn voorstel om samen te voegen met YetanotherBoard, op die manier kan het Irseca nog een beetje voortbestaan, beetje nostalgie, toch 20 jaar aktief aan meegewerkt
 
Laatst bewerkt:
Ah kijk aan. Is ook niets mis mee. Het IrsYab ken ik niet maar het Irseca board is een van de oudsten die er bestaan, voor zover mij bekend zelfs nog iets langer dan Fun. Als je de dalende bezoekerscijfers ziet, overal eigenlijk, is het niet verbazingwekkend dat er meer zijn die dit zullen gaan doen.
Zoals Jacob al zegt, is toch mooi als zo'n stukje nostalgie nog wat voort kan bestaan.
 
Ik had deze reactie van @Jacob al verwacht, en ben dus blij dat hij ook nog leest op ons forum!

@..::Jacob::.. succes met de fusie, samen worden we hierdoor sterk!
 
we hebben het gedaan. irseca en de YetAnotherBoard werden de IrsYab. Daarom kreeg iedereen een e-mail van beide borden. We hopen op lange termijn online te zijn.
 
@onkelz, succes met met de fusie, en hopen dat jullie hierdoor nog een lange tijd als forum online zijn! :aanbid:
 
Mooi. Het brengt wel wat werk me zich mee, maar het kan ook weer zijn voordeel opleveren. Dat is afwachten voor onze forums en die van jullie.
 
Allebei bedankt. we zullen ons best doen. Ik hoop dat je me begrijpt. kan niet zo goed Nederlands spreken. hebben slechts 5 jaar op de grens geleefd. 20 km van Borken.
 
Niet zo goed Nederlands? Wie heeft je dat wijs gemaakt? Je schrijft beter Nederlands dan sommige Nederlanders die ik ken, dus geen zorg. ;)
 
Erg bedankt. waren in het verleden vaak in Amsterdam.
en nu woon ik er heel dichtbij
Winterswijk. ik vind het gemakkelijk.
heeft iets uit de münsterländer flat en english
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan