Is dit normaal ????

G

gogo

Dat als je aan het kijken bent voor een nieuwe woning je niet kijkt wat voor keuken er in het huis zit, maar waar je een schotel kunt plaatsen?

gogo

Keuken??? Kijk jij daarnaar dan? Daar heb ik een vrouw voor.
Ik kijk ook altijd eerst, zelfs als ik bij vrienden of familie ga kijken die net verhuist zijn, of het geschikt is voor plaatsing van schotels en een netwerk.
Dus da's heel normaal.

De vrouwen lopen gezamenlijk naar de keuken om die te bewonderen dus geen reden om je zorgen te maken.:)

Ja dat is normaal doen we allemaal EN
het eerste wat je doet als je dan verhuisd bent
is de Schotel en tv plaatsen de rest komt later wel

groetjes dustie

Ik ben pas verhuisd en moet bekennen dat ik op dit moment de schotel nog moet plaatsen en nu via de kabel kijk.... :)
Het eerste wat mij opviel was de slechte beeld kwaliteit, het lijkt wel of alle uitzendingen van een slechte videoband afkomstig zijn.
En zodra ik er een andere tv aansluiting bij maak, is het spontaan winter in alle kamers....

Dus het eerste wat er dit weekend gaat gebeuren is het weer aansluiten en plaatsen van de schotel, wat kun je toch wennen aan zo'n ding.

Tja dus aankomend weekend ga ik het dak maar op...

Dus het is dus zeker een aanrader om eerst je schotel te plaatsen, en vooraf dus ff kijken waar je de schotel kunt gaan plaatsen.

Groet

Wh@ZzAa

He vriend zo normaal is dat niet.
Wat echt normaal is is dat bij de opening van je huis.
Oftewel als de champagne opengetrokken word taquilla X
draait en je vrouwlief te grazen neemt dat is pas normaal.

los ballos

Canuto

ik heb gekeken voor een campingplaats en heb mijn vrouw tactisch moeten overtuigen dat we niet helemaal in het bos moeten gaan staan omdat anders de caravan zo groen wordt.

ik zie me al zitten in het bos zonder schotel, dan ga ik van veveling dood.

alternatief is digitenne maar dat steekt zo schril af bij satelliet televisi.

Moet ook bekennen dat ik bij de aankoop van m'n huis eerst naar de ligging van de tuin (zuiden dus) heb gekeken,en of er obstakels in de de weg stonden voor de draaibare schotels.

Abnormaal is als 51% van de mensen er anders over denk,wie weet denkt 51% wel zoals ons en zijn wij "de normale mensen"

Kun je met een keuken ook satelliet ontvangen???

Dan kan dat prima hoor.
Pannen, grote borden schotels en koppen zat in de keuken.
Dus daar zal het niet aan liggen.
Je moet gewoon ook es anders denken dan over de ge?ikte paden.

Heb nog een ouderwets servies,zijn dus allemaal analoge "koppen" en daar heb ik niet zoveel aan.

hallo

Ik vind dit heel gewoon ,daar is het immers een hobby voor.
Ik kijk ook altijd of de mogelijkheid er is.
Hummaxboy

Oftewel als de champagne opengetrokken word taquilla X
draait en je vrouwlief te grazen neemt dat is pas normaal.
Moeten wij uit deze uitspraak concluderen dat jij het beter hebt dan ons?
Zoja, wil jij dan met ingang van onmiddellijk stoppen met dit soort berichten of ons anders per omgaande de upgrade voor onze vrouwversies toesturen opdat wij deze kunnen verbeteren!

:biggrin::biggrin::biggrin:

Mijn vrouw is een Spaanse.
Zij vertaalt de TAQ X zenders voor mij...

Chuppa = sabbelen
Essos Es = Zo is het goed
Culo = bips (ik hou het graag netjes hier)

O ja, als je kijkt gil dan even naar je vrouw.

Damee oen servessa (phonetisch geschreven)
Krijg je er ook nog een lekker koud biertje bij.

Ja, het leven kan soms erg goed zijn. :)

Groetjes,

Cliff

Want als ik zie dat ik de schotel goed kan plaatsen hoef ik alleen nog maar te zeggen dat we die keuken wel opknappen zodat hij precies zo word als ze het wil hebben;-)
Zijn we beide blij :)

gogo

ik vind het immers vrij normaal dat je eerst kijkt of je een schotel kan plaatsen voor je naar de keuken kijkt
hoeveel vrouwen komen onder het koken niet terug de woonkamer binnen omdat ze een serie (soap) aan het volgen zijn ??? met als gevolg geen gekookte aardappelen maar (aan)gebakken.
en hoeveel mannen zijn er niet die even lekker onder het eten naar het nieuws willen kijken ????
dus meteen de vrouw overtuigen dat het ook in hun belang is dat je daar eerst naar kijkt :)
zodat je dus in de keuken een tv kan neerzetten zodat hun onder het koken en jij onder het eten toch mooi tv kan kijken :)
dus al met al is dit zeer zeker NORMAAL :)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan