Is dit waar????????

Je houdt het inderdaad niet voor mogelijk.:biggrin:

Iepen 25 gulden ?

En ik die dacht dat ze in Nederland Euro's gebruikten :)

CU
Red

Dit is nog gebeurd in de tijd toen de gulden nog een betaal middel was hier in nederland !

Ik ben even gaan informeren.
Het iepen kost tegenwoordig 25 euro. :biggrin:

is dat zo black tiger van 25 gulden naar 25 euro wat een verschil nou (p)iepen ze wel anders met zo'n prijsstijging

Geweldig deze thread ik heb me kostelijk vermaakt.

Voor die DvD's hoef je niet helemaal naar wit-rusland hoor.

Als je je een beetje verdiept in de nieuwsgroepen materie heb je ze hier ruim op tijd binnen voor minder dan 25 euri.

Meestal als de DvD in Amerika uitkomt staat ie hier binnen een week met nl subs op het net.

Gr

In plaats van iepen geef mij maar tieten

@Japiekrekel, wij hadden het niet over dvd's maar over iepen.:biggrin:

En tja Aydinsport, als je bekijkt dat rembours verzendingen zijn gestegen van 18 gulden naar 15 euro, dan lijkt me een dergelijke prijsverhoging voor het iepen ook wel redelijk. :biggrin:

Er was eigenlijk nog meer wat deze persoon verteldde, waar ik ook mijn twijfels over heb, maar wat als er toch een kern van waarheid in zit.

Toen hij mij vertelde dat hij de boel al van het begin open had, en gedeeltelijk vertelde hoe, trapte hij mij precies op mijn "staart"
want dat is nou net het geen waar ik al maanden naar zoek, een programma wat de betreffende kaartjes uit kan lezen....

En zoals ik al zei , hij had het al voordat hij zijn nieuwe kaart binnen had, wegens contacten die hij in het verleden met zijn handeltje in gold en funkaartjes heeft opgebouwd.

kijk we vallen automatisch zo'n persoon aan, "een grote stoefbal", maar ik heb meer van die mensen gekent, en ook uit ervaring als het puntje bij het paaltje kwam roldde er ook wel eens de waarheid uit.

Hij vertelde mij ook hoe het op dit moment in elkaar zit met de codes van c-plus, zal het even vertellen hoe hij het mij verteldde:

Hij zei c-plus stuurt iedere maand drie codes en dat drie maanden lang, in iedere maand activeren ze meerdere malen ??n van die codes, het versturen van die codes doen ze tot er negen op de kaart staan, na drie maanden worden er drie verwijderd maar ook weer drie bijgezet, dus je weet nooit welke er actief is.

Nou heb ik toch dus nog steeds twijfels, sommige mensen kunnen sterke verhalen vertellen, maar je kunt dit alles volgens mij gewoon weg niet uit je duim zuigen.

Daarom ga ik morgen eens even terug naar de plaats waar ik met hem gesproken heb, mag de zaak niet noemen, maar ik ga ze daar eens vragen dat zodra hij daar weer eens de zaak binnen gewandeld komt en weer eens interessant komt doen dat ze mij direct moeten bellen, om dan met deze persoon eens echt een discussie aan te gaan en ook eens proberen om bij hem de boel eens daadwerkelijk draaiende te zien.

Het lijkt steeds meer op een verhaal van ik heb een kennis die heeft een broer en daarvan zijn neef......

En och laat ik het zo maar zeggen ik weet dat hij ook meeleest hier, dus laat hem hier misschien ??n en ander uit leggen, straks is het misschien wel iemand die we wel kennen hier?????????????

Originally posted by freggel1

En och laat ik het zo maar zeggen ik weet dat hij ook meeleest hier, dus laat hem hier misschien ??n en ander uit leggen, straks is het misschien wel iemand die we wel kennen hier?????????????

Misschien morgen (zaterdag) wel.......rat?

maar goed we zijn nog steeds niet uit het iepen?????

U hebt gezocht op iepen:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

ie?pen (bn.; alleen attr.)
1 van iepenhout

ie?pen?boom (de ~ (m.))
1 iep

Volgens de On-line Van Dale Hedendaags woordenboek !!!!

@Freggel:
Hij zei c-plus stuurt iedere maand drie codes en dat drie maanden lang, in iedere maand activeren ze meerdere malen ??n van die codes, het versturen van die codes doen ze tot er negen op de kaart staan, na drie maanden worden er drie verwijderd maar ook weer drie bijgezet, dus je weet nooit welke er actief is.
Een duidelijk voorbeeld van iemand die de klepel heeft horen luiden maar vergeten is waar de klok hangt (moet eigenlijk omgedraait maar ik zeg het expres zo). :)

Er worden GEEN 3 codes verzonden doch maar 1.
Wat hij bedoelt is dat er 3 codes (wel meer trouwens maar 3 zijn er belangrijjk) aanwezig zijn op de kaart, de beruchte 0C, 0D en 0E. Elke maand word een van deze drie overschreven door een nieuwe.
Het is vrijwel altijd bekend welke actief is!

Nu kan ie wel zeggen dat er 9 op de kaart komen, maar volgens mij rekent hij dan de beide mk01's de beide mk00's en seca00 erbij dan zit je ook aan 9.

Het kan natuurlijk zijn dat het in Seca2 gewijzigd is, maar het kan bijna niet zo zijn dat niet bekend zou worden welke sleutel actief is.
En dat is dan ook niet zo belangrijk, want volgens mij kun je zelfs in je ontvanger (als je een beetje een goede hebt) aflezen welke van deze keys in gebruik is. :)

Dat is dus iets wat al jaren bekend is en zo'n verhaal is dus ook vrij gemakkelijk op te hangen.
Maar wat mij betreft mag je er best eens naar toe gaan, ben reuze benieuwd of ie ook echt iets nieuws of interessants te vertellen heeft of in dit klok/klepel verhaal blijft ronddartelen.

En zo is het:))

woutje

Dit zijn de sleutels die momenteel in gebruik zijn;

006A
PPUA 07FF**
PBM 00.00.00.00.00.00.20.00
MK00 P+S
MK01 P+S
MK03 P+S
0E
0D
0C

006B
MK00 P+S
MK02 P+S
MK03 p+S

006C
MK00 P+S
MK02 P+S
MK03 p+S

006D
MK00 P+S
MK02 P+S
MK03 p+S

ik tel er 27!

p+s= primair en secundair, x2 dus.

GR Fred.

Nou maken jullie het me moeilijk, maar omdat ik Woutje al langer ken, blijf ik het even eens met Woutje.:biggrin:
0C en 0D en 0E stonden er vroeger in de seca1 tijd ook al maar werden ook niet gelijktijdig gebruikt.

Oke, B.t

Ze zullen nu ook wel niet allemaal gebruikt worden, maar de ontvanger leest deze sleutels wel in, waarom?

GR Fred.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan