Is er al een goede Irdeto2 BLOKKER ??

J

jeejee

Hi....

Is er al een goede Irdeto2 Blokker (soft) in de omloop ???
Of evt. Leuke SPEEL software voor mijn blauwe kaart ????

Grtz... JeeJee
Sathopper
 
Nokia 9500 met NoManEdit werkt perfect.

Blokkerfunctie houdt alles netjes open.

Ciao,

Al.
 
werken die oude blokkertjes van irdeto dan ook weer ?
 
Waarom zou het niet kunnen????? moet je eerst alles zelf zien dan zou ik zeggen ga eens aan de hobby ik kijk alweer naar alle 2
 
Hmmm als dat zo zou zijn zeg ik bewijs het ,ik kijk ook ,met een abbo,maar dat telt niet h?
 
en waarom is mij replay weg gehaald?, het was een normale vraag....
 
tweety
je krijgt voor het basis paket ook een andere kaart en daar krijg je ook tijdelijk het vollepaket op en als je dat nu eens blokt dan heb je alles open als de blokker werkt natuurlijk
 
ik heb ook alles open op rood en blauw x-zone etc en ik heb geen abo ra ra hoe kan wie het weet mag het zeggen
 
ik heb ook alles open op rood en blauw x-zone etc en ik heb geen abo ra ra hoe kan wie het weet mag het zeggen

dat heet dikke mazel
 
Originally posted by rienk
ik heb ook alles open op rood en blauw x-zone etc en ik heb geen abo ra ra hoe kan wie het weet mag het zeggen

dat heet dikke mazel

Ja ja alles open en bloot na 24.00 zeker...

Rolo
 
nee rolo 24 uur per dag heb ik alles open het complete nederlandse pakket
 
nou ik zal het maar vertellen en dan zegt iedereen oh ja he he op die manier ik heb een nieuwe canal digitaal kaartje gekocht en de eerste keer dat je je aan laat sluiten krijg je namelijk het hele pakket de eerste maand gratis dus heb ik geen abo op deze kanalen maar kan ik toch nu kijken sorry dat ik jullie niet blij kan maken
 
haha wat grappig verspil onze tijd niet met je domme grapjes...
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan