- Waarderingsscore
- 890
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 75
De bomen rondom mijn woning beginnen nu zo'n formaat te krijgen dat ik in de problemen kom met schotel ontvangst.
Eigen woning , bomen staan op gemeente grond dus omzagen vergeet dat maar.
Zijn er regels betreffende het plaatsen van een schotel, bv mag deze boven het dak uitsteken? zo ja hoeveel?
Mag ik de schotel aan de voorkant van de woning plaatsen? gewoon aan een paal midden in de voortuin?
Op dit moment zit de schotel aan een paal aan de achterkant van de garage en steekt hier ca 2 meter boven uit . Persoonlijk vind ik het geen porum zo'n plaat die behoorlijk in het oog springt aan de straatkant.
Kan ik de gemeente verzoeken om wat blaadjes weg te halen vanwege recht op ontvangst??
Boom staat links van de schotel en staat bij 28.2 oost redelijk in de weg.
Astra 19.2 tot en met thor zijn nog te ontvangen,
Astra 23 oost gaat nog net goed
Astra 2 28.2 oost geeft problemen met ontvangst Vertikaal blokken als een gek . Horizontale providers lukt nog net.
Wie heeft hiermee ervaring.
Eigen woning , bomen staan op gemeente grond dus omzagen vergeet dat maar.
Zijn er regels betreffende het plaatsen van een schotel, bv mag deze boven het dak uitsteken? zo ja hoeveel?
Mag ik de schotel aan de voorkant van de woning plaatsen? gewoon aan een paal midden in de voortuin?
Op dit moment zit de schotel aan een paal aan de achterkant van de garage en steekt hier ca 2 meter boven uit . Persoonlijk vind ik het geen porum zo'n plaat die behoorlijk in het oog springt aan de straatkant.
Kan ik de gemeente verzoeken om wat blaadjes weg te halen vanwege recht op ontvangst??
Boom staat links van de schotel en staat bij 28.2 oost redelijk in de weg.
Astra 19.2 tot en met thor zijn nog te ontvangen,
Astra 23 oost gaat nog net goed
Astra 2 28.2 oost geeft problemen met ontvangst Vertikaal blokken als een gek . Horizontale providers lukt nog net.
Wie heeft hiermee ervaring.