Is er een sat op 43 west

S

sebastopol

Heren,

Als Apple-fanaat wil ik vanavond naar de feed van de toespraak van Steve Jobs van Apple kijken. Vorige keer is met dat gelukt, want ze zaten op Eutelsat W2. Dus even een tikje geven aan de schotel op het dak.

Nu zitten ze op 43 west, maar volgens Lyngsat zit daar niets. Iemand enige suggestie. Alle info die ik heb staat hieronder.

Sebas

Turnaround from T5/13 at PAS Atlanta for Europe:

PAS 3/Transponder 9K, slot "F" (Ku-band)

Orbital Slot: 43 degrees west

Converted to SCPC Digital PAL, SA Powervu format

Bandwidth: 9MHz

Downlink Frequency: 12553.5 MHz

Polarity: Vertical down

Symbol rate: 6.62

FEC: 2/3

Virtual Channel 3

Standard: PAL format

 
Ja, daar zit gewoon een sat.

Pas3r zit daar, dat klopt gewoon.

Je kunt hem vast zoeken met behulp van het signaal van foxsports die daar ook zit.

12.575H 19850 3/4

 
Klopt. De Panamsat, waar we vroeger naar Galavision keken in het analoge tijdperk. Maar ik zie aan de datagegevens dat ze uw programma in Powervu zullen coderen. Ik hoop voor u dat de knop van de encoder vergeten op te zetten ;-)

 
@sebastopol

Als ik zo vrij mag zijn te vragen, waar heb je die informatie van die feed gehaald. Het is wel leuk als je vooraf weet dat er feeds gaan zijn :)

Thanks

 
@ stingertje

die informatie komt gewoon van de website van Apple.

Die feeds zijn er telkens Steve Jobs een keynote of openingstoespraak houdt io een MacWorld beurs (4x per jaar). Als je niet in Apple geïnteresseerd bent denk ik dat het twee uur gezeur is. Als er hiervoor wat interesse is wil ik het wel in feeds forum een berichtje plaatsen.

BTW, ik denk niet dat ze geëncodeerd zijn, want Apple wilt hiermee zoveel mogelijk mensen mee bereiken.

Sebastopol

 
En dus gaan ze op pas3 zitten...........;-)

 
is inderdaad erg logische positie als je groot publiek wil

hebben.

maar ja macintosch is altijd een beetje vreemd geweest

 
Neehoor, is juist erg logisch.

Dit is zo ongeveer de enige sat die in zowel america als europa te ontvangen is.

 
ff nitpicken

vroeger zat Galavision op panamsat 45 west niet op 43 west, deze satelliet is er later bij gekomen.

 
@master28

Zeer juist, ik was even te snel met mijn reply, sorry voor de fout boyzzzzzzzz.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan