is er niemand nog,die me kan vertellen,of de feeds van versatel te zien zijn?

F

format c:

ik kom nergens ,op forums deze vraag tegen.
ben ik dan alleen zo nieuwschierig????
over 2 maanden weet ik het zeker,of alle 9 voetbal feeds nu via de sky 2 kaart te zien zijn,of dat er een andere codering voor wordt gezocht.
weet niemand verder hier iets over te melden???
ik hoop toch dat iemand wat meer nu weet.
 
jammer, dat er nog niemand van onze satfreaks iets van weet.
dan moeten we het maar 2 maanden afwachten.
dan zien we het vanzelf,op welke manier ,versatel hun feeds gaat verspreiden.
ik hoop op 4:2:2
en via de bekende sat.
 
Versatel zal geen satellietfeeds gebruiken. Deze gaan allemaal via glasvezel lopen van de stadions naar Hilversum.

Dat wil overigens nog niet zeggen dat er geen voetbalfeeds meer zullen zijn volgend jaar. De grotere wedstrijden zouden zeker wel via een satellietverbinding worden opgestraald naar de buitenlandse zenders welke deze zullen uitzenden.

Deze zullen zeker 4:2:2 zijn maar er gaan al geruchten dat deze, zeker gezien de hogere uitzendrechten welke volgend jaar ook voor buitenlandse uitzendrechten van het Nederlandse voetbal worden gevraagd, naast deze 4:2:2 uitzendnorm ook in RASS of BISS zullen worden gecodeerd. Dit houdt in dat je deze dus niet zult kunnen zien met je Skystar 2 kaart.

Wil je op de hoogte hiervan blijven dan kan ik je aanraden regelmatig www.feedhuntplaza.nl te bezoeken. Hier vind je naast de laatste feeds ook regelmatig informatie omtrent de ontvangst van feeds.
 
dank je voor je super uitleg.
heb ik tenminste weer rust.
klasse.
dank je wel.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan