Is er nog nieuws te melden over MKF4 na 6 weken?

I

ilya

Ik werk zo nu en dan met MKF4.Het volgende is mij onlangs overkomen:

Het extracten van MK01 van provider 01 gaf voor MK find erg veel problemen.Hij gaf uiteindelijk slechts 3 bytes vrij en gaf de melding " terug zetten previous record".Na bruto force (in MK find) had ik na 2,5 uur de resterende 5 bytes.Opzich perfect.

Nu het leuke gebeuren, binnen een goed half uurtje had ik wel met de "hand" methode stap voor stap de keys extract.Dus geen problemen met het vinden van de laatste 5 bytes.Dit voorval is opzich niet schokkend, echter wel een beetje verrassen.Ik vraag me daarom af wat inmiddels de ervaringen met de funboarders(ster) zijn.Meestal verwacht je bij een nieuw gelanceerd software pakket bugs.Zal MKf4 een uitzondering op de regel zijn ?

=Ilya=

 
Nee er zullen ook wel bugs in zitten.

Dit probleem wat jij aankaart heb ik misschien ook gehad.

Ik heb toen niet afgewacht maar fijntjes het previous record terug laten zetten.

Daarna MKF4 disconnected van de kaart, daarna mkf4 afgesloten en weer opnieuw opgestart.

Zelfde actie gedaan en toen was het er in een paar seconden zoals normaal.

Hoeft dus niet perse aan het proggie te liggen.

 
Het gekke bij mij is dat ik ook effe MKF4 daarna heb afgesloten en weer heb opgestart, echter het zelfde probleem.Na een week weer geprobeerd en weer de zelfde 3 bytes situatie.Bij provider 2,3,4 etc geen probleem, vlekkeloos!!!

=ILYA=

 
Strange inderdaad. Kan ik je helaas niet verder mee helpen, misschien nog iemand anders deze ervaringen?

 
Probeer de nieuwste versie eens MKFind 4.1

 
Ik heb wel dat MK4 bij het opstarten een foutmelding geeft als ik met WB aan het spelen ben.

Dan moet ik alle applicaties afsluiten voordat MK4 eidelijk zijn werk wil doen.

Soms is het resetten van de hele machine een noodzaak.

Maar ach, de werking van het programma maakt weer een hoop goed!

 
Inmiddels de 4.1. uitgeprobeerd.En .... perfect.De bug is eruit.Wel kreeeg ik nu na verloop van tijd een runtime error.Opnieuw gestart en daarna geen melding meer!!!.Dus what een proggie.???Aan de ene kant jammer het handmatig van keys trekken met het zetten van een bug E0 of 90 niet meer nodig is.Ik vond het leuker en leerzamer en ook spannender.Neemt niet weg dat dit een perfect proggie is.

=ILYA=

 
Het lijkt wel of 4.1 ietsje sneller werkt met het bruteforcen van de key's.

Ik weet niet of dat zo is maar die indruk krijg ik een beetje.

 
Ik had met de oude versie vam MKF4.0.64 voor een brute force met slechts 3 bekende bytes ca 2 uur nodig.Nu slechts met MKF4.1 een paar minuten.Erg snel dus.Ik had het ook geprobeerd met angel 9.2.4. Dit duurde ook uurtjes. Dag en nacht verschil.Dus het is echt een feest om te gaan " bruteforcen

=Ilya=

 
Dan was mijn indruk toch wel in orde! :) :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan