is het aantal posts nu belangrijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

gauser

Allereerst ben natuurlijk ook blij dat er toch weer een plaats is waar we elkaar kunnen helpen met onze hobby

Jammer is wel dat het aan het aantal post's zou liggen of je ook van het gehele board gebruik mag maken het is niet anders helaas.

Ik weet van mijzelf dat ik nog lang niet alles onder de knie heb maar ja wie wel, help daar waar ik kan iedereen die dat vraagt mits het in mijn bereik ligt.

stuurde dan ook vaak berichtje naar vraagsteller weet dat er meer waren die die zo deden, begrijp best dat jullie proberen de vrijschakelaars te weren zal lastig genoeg zijn

daar dat moeilijk is te kontroleren lijkt me, die zul je er altijd tussen houden zie ik ook aan het aantal verzoekjes in mijn mailbox stuur ff file's zodat ik kan kijken.

Maar ben blij dat dit board er is

gr gaus

 
Het ligt niet aan het aantal posts, het ligt aan of wij denken dat je een echte hobbyist bent en dat kunnen we alleen uit je posts opmaken.

Oja, verplaatst

 
vind het niet ideaal, als je veel leest en niet veel reageerd en/of per email antwoord geeft kun je mooi de lul zijn.

 
Dat is waarschijnlijk de consequentie.

Users die wij niet "kennen" kunnen we ook geen hogere rechten geven.

Ons probleem is dat we geen "gevoelig materiaal" in een open bord willen hebben.

 
Ja, daar hebben we ook over gedacht en dat klopt.

Maar dan kom je weer bij het begin van de story.

Ofwel je zorgt dat er een paar mensen de l*l zijn als ze niet willen schrijven, ofwel je gooit alles open en zorgt daarmee dat iedereen de l*l is want dan bestaat je board niet lang (dat hebben we 5 keer in 5,5 week mogen meemaken).

Dan zullen degenen die normaal niet of nooit posten toch maar eens moeten laten blijken dat ze bezig/aanwezig zijn.

Een andere keuze is er niet. Tenminste... het ultieme idee hebben we nog niet gehoord.

Klagen of argumenten aandragen waarom het niet zo fijn is, is niet zo moeilijk, dat kan iedereen.

Wij zouden het mooier vinden als de mensen zouden zeggen van "nou, dit is niet echt fijn want dit of dat, maar kunnen jullie het dan niet zus of zo proberen"? Dat is meedenken.

Klinkt misschien bot, maar we zien op dit moment geen andere uitweg.

En dan nog is niet 100% zeker dat dit helpt.

 
Ik heb hetzelfde "probleem", maar ik heb wel begrip voor de de regels die hier gelden.

Ik heb het liever zo dan helemaal geen Funboard!!

 
Zo is het!

Alle klaagzangen en smeekbedes ten spijt:

ik hoop dat jullie niet van het ingeslagen pad afwijken .....

het is de enige structurele oplossing van het probleem ..

Uiteindelijk blijven de die-hards (=hobbyisten) echt wel over ...

The Satellite Fun Board zal overleven zolang er nog enig satelliet signaal is: voor altijd!

 
je kunt de zaken van 2 kanten bekijken,

alleen lezen en zo je spulletjes werkzaam krijgen is ook niet helemaal ok,dwz je leert niet dingen zelf te ontdekken ,maar laat je informeren zonder daar zelf deel van uit te maken,

dat is ook te gemakkelijk.

je zal altijd tegen dingen aanlopen die vragen oproepen ,stel dan die vragen, en je bent een volwaardig hobbiest.

door ideeën uit te wisselen kom je tot een resultaat ,

niet door alleen lezen ,dat levert ook voor de mede-user bruikbare info op en kan deze ook ,mocht het nodig zijn ,aanvullen of verbeteren.

met alleen lezen en niet posten zal je nooit iets echt zelf creëren,je laat in feite anderen het werk doen.

help elkaar met het zoeken naar een oplossing,dan ben je geschikt als "special member."!!!

 
Dat is duidelijke taal van xgabox

Ik sluit me daar helemaal bij aan.

 
Moet ik nou weer het board gaan hacken om die "special member." status te gaan krijgen!? LOL

Ga eens ff wat tools halen! LOL

Nee, geintje, dit board moet zuiver blijven want anders......

(het is jullie bekend hoe het die andere forums is vergaan :sad: )

 
Ja dat is ons wel bekend inmiddels.:)

Maar we hebben gelukkig ook 2 backup servers nu, niet dat we ons daarom moeten gaan misdragen, maar het zou fijn zijn als we dit onderwerp nu konden afsluiten.

Het is voor het funboard ook een zwarte bladzijde die we graag zouden willen vergeten.:)

 
Ik heb juist de indruk dat je wel heel snel je spec. membership krijgt. Ik zal misschien een aantal mensen over mij heen krijgen maar zoals het oa bij digital forums geregeld is, daar is de dempel toch wat hoger.

Juist in het belang van deze site en van iedereen zal ik er voor willen pleiten de drempel niet te laag te maken, nou en, dan duurt het een paar weken of maanden, degene die serieus met deze hobby bezig zijn komen vanzelf wel boven drijven.

Nu zullen sommige wel denken, die heeft makkelijk praten met zijn spec., zij mogen mij zo terug zetten naar junior member, maar het punt is dat deze site dan ook weer snel gesloten wordt omdat sommige dingen te snel openbaar worden.

No hard feelings, it's just fun.

JD

 
Klopt, de drempel is vrij laag nog, maar dat is omdat je het anders niet redt met zo'n enorme toeloop.

Het begint nu rustiger te worden en nu zal er dus ook beter opgelet worden.

Verder is het zo dat mensen die een Special access hebben, geen garantie hebben deze altijd te houden.

Zo gauw we merken dat iemand nadat ie de status krijgt zich toch weer alleen laat zien als het beeld op zwart springt is het terug naar af en dan niet meer zo vlug er in.

Je advies is in elk geval goed.

Maar ik close het topic nu toch, de info is bekend en zoals ik al zei, we willen die zwarte periode graag vergeten.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan