Is MKF 4.2. een update.?

I

ilya

Op een ander board wordt gesteld dat men eerst MKF 4.1. hebben en vervolgens daarover heen moet de versie 4.2. gezet worden.Ik heb de versie 4.2. in een andere directory gezet en volgens mij werkt ie.??

Verder heeft iemand enig idee wat er veranderd.Ok de site van MKF lees je niets hierover.

=ILYA=

 
Mr Hotbird.Weet jij toevallig wat er aan veranderd is ???.

=ILYA=

 
Zojuist op een engels board gelezen dat het locken van de pbm welke problemen veroorzaakte bij het extracten met deze versie verholpen is.

=ILYa=

 
Mk4.2 loopt een heel stuk sneller met het bruteforcen van key's!

Bijna 2 keer zo snel gaat dat als met de 'oude' versie.

Dat is wat ik gemerkt heb .

De veranderingen zitten niet in het uiterlijk schoon van het progje maar meer in het innerlijke, de werking dus.

 
Brtufoce , wat is sneller.!!Ik test het nog wel eens uit met slechts 3 bekende keys.@Drz hoe heb jij e.e.a. getest??

=ILYA=

 
Met een stopwatch...... :)

Het is mij opgevallen toen ik met mijn mosc aan het expirimenteren was.

Deze kaart is een beetje moeilijk uit te lezen en heeft met versie 4.1 nogal wat tijd nodig voor hij zijn geheimen prijs geeft.

Met versie 4.2 ging het een stuk sneller.

 
Om je een indruk tegen.In de oude versie duurde het circa 2 uur met 3 bekende keys. Ik moet het met deze versie nog uitproberen.Hoe lang duurde het nu bij jouw. De snelheid wordt positief beinvloed door de processor van de pc

ILYA

 
Hmm, het duurt bij mij ongeveer een minuutje of 3 tot 5 hooguit op een PIII800/133 met 256mb geheugen.

Met MK4.2 gaat het ietsje sneller en dat is zeker te zien op je log schermpje.

De commando's vliegen je om de oren!

 
@Ilya, duurt het bij jou echt 2 uur???

Ben je het sleuteltje soms kwijt van je pc, om hem op te winden? :biggrin:

 
Klopt, ik was inderdaad mijn sleutel kwijt .En wel het sleuteltje voor MKf4.1..IK gebruikte Gohan Tools versie 124.Ik werkte toe met een intel 600 MHZ.IK had slechts 3 goede keys@ DRZ your right.Ik vergiste me. Ik vind MKF 4.1. t.o.v. Gohan Top. super.

+ILYA+

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan