Is toxis{Q} Teebee????????????????

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mr.hotbird

Ik las vermorgen een bericht van teebee hier op het board het vreemde is dat teebee afsloot met toxis[Q}Aantal berichten: 1 | Woonplaats: | Geregistreerd op: Jun 2001 |

TeeBee

Member

Member # 7650

Beoordeling:

geplaatst 21-06-2001 20:14

--------------------------------------------------------------------------------

vergeet niet aan het lijstje toe te voegen:

-erg prijzig.

Groetuh,

Toxic[Q]

hierna de verandering binnen 3 minuten

Toxic[Q]

s**4**l Sheriff

Member # 6744

geplaatst 21-06-2001 20:17

--------------------------------------------------------------------------------

Vergeet niet aan het lijstje toe te voegen:\

-Erg prijzig.

Groetuh,

Toxic[Q]

Wat mij ook opviel zijn die typische smilie's de toxis{Q} gebruikt.

dat deed teebee ook altijd op die manier

:biggrin: :biggrin: deze zijn het.

Als het zo is waarom komt hij niet gewoon als teebee.

Pss kijken hoe lang dit bericht hier staat.

 
Maakt het wat uit dan?

 
kon ook niet uitblijven deze uitglijder,,,

zullen zijn users blij mee zijn met zo'n vertrouwen wekkende mededeling.

 
IK vind dat je andere mensen van het board gooit omdat ze een andere naam gebruiken dan moet hij ook zo eerlijk zijn en teebee gebruiken.

Maar ik weet het zeker dat er een hoop mensen bij s**4**l weggaan.

 
Tja zo'n uitglijder :) en nu maar op de reactie wachten , laat me raden : "ik was op het zolderkamertje bij Toxic een reply aan het maken en die heeft een signature onder iedere posting die geplaatst word , die was ik vergeten uit te zetten" , in elk geval zal het iets van die strekking worden :):):)

 
@drz,

Nogal (mocht het waar zijn), lees eens wat postings...vooral waar Toxic[Q] een thread start en TeeBee antwoord geeft :). Onderstaand citaat vind ik ook wel sterk:

"Onderwerp: Schandalig:(

Toxic[Q] s**4**l Sheriff Member # 6744 geplaatst 11-05-2001 19:50

--------------------------------------------------------------------------------

over het verhandelen van software werd door mij met een zeer grote knipoog geschreven. Natuurlijk mag dat ook niet.

Ik durf rustig te ontkennen dat ik ook maar 5 cent verdient heb met mijn hobby. Die heeft alleen maar geld gekost.

Toxic[Q]"

 
En ook wat hij nog steeds doet is het slech maken van C+.

hoe kan toxis{Q} er zoveel van weten was hij er bij???.

ik heb me in het zin gezet de waarheid boven tafel te halen:)

 
jaha, hij was erbij. Hij was hoofd van de afdeling kaartjes programmeren in Uden. Bij hem kon je ze in grote getale kopen. Mede door hem heeft Uden zo'n douw gehad.

 
Is dit nieuws ? Informatie? of Roddel ? Ieder zijn mening.

De mijne is: laat elkaar met rust. En deze discussie zou ik naar kletspraat verhuizen.

 
Ah, nu word het ook voor mij wat duidelijker.

Een roddeltje is zo nu en dan best aardig op zijn tijd.

Maar ieder verdiend een 2é kans en misschien wel een derde.

 
Ben, je hebt gelijk, gaan we verder in kletspraat.

@drz, de beste man heeft al 100 kansen gehad. Ik ga daar nu net verder op in. Maar de log is echt, en heeft iemand nu een probleem.

 
Hallo

MR.Hotbird je bent van het s**4**l-board verwijderd las ik net.

Misschien wel goed ook. Want je stookt een hoop onrust op de boarden en je wakkert een discussie aan om ze daar een beetje zwart te maken.

Er zal straks een member zijn die zegt dat jij willem alexander bent dat zal je direct ontkennen:) want dan zou iedereen en vooral ik je een dikke lXl vinden :)

Groetjes

Valerie

 
@ Avalon

Jij als s4a mod zou toch beter moeten weten.

 
Je had wel een beetje originelere alias kunnen bedenken. Dit kan nogal verwarrend gaan werken en daar zijn we niet blij mee.

 
Toxic leest in ieder geval de berichten op Satfun. Hij schreef me een e-mailtje naar aanleiding van mijn posting over hoe de URL te verbergen.

Hoe dan ook, wat kan mogelijkerwijs de reden zijn om onder twee namen op hetzelfde board actief te zijn, sterker nog, te antwoorden op zijn eigen berichten ???

Ik denk dat dat wat ver gezocht is ...

CU

Red

 
vallery ik heb nog nooit op een van de boarden onrust gestookt als ik wat vind dan wil ik het graag weten hoe het zit.

en dan is de vraag wat ik stel normaal en dan doe ik dat het liefst publik en zijn wel meer mensen die het weten wil.

ik heb nog nooit iets tegen s**4**l gehad maa als iemand zegt dat hij niet meer met het board te doen heeft moet hij niet met een andere naam komen terminste als het waar is.

de persoon kan altijd een weerwoord doen maar me meteen van het board gooien is ook niet de oplossing.

waar blijft de vrijhied van meningsuiting.

groet mr.hotbird

 
Ik ben de door MPS gestoorde houding van TeeBee alias Toxic[Q]

en nog 666 andere clonen, meer als zat een grotere dictatuur kan men zich nauwelijks voorstellen, iedereen die ook maar enige vorm van kritiek heeft op s**4**l wordt toegang geweerd, een posting van mij hier met een hilarische knipoog naar het layout van s**4**l was voldoende om mij van s**4**l te weren.

Dit zelfde gedrag vormde aanleiding voor bijna de hele oude mod garde, unaniem onze taken neer te leggen.

De druk en de invloed van TeeBee zijn vandaag nog prominenter aanwezig dan destijds.

Voor Alle nu aanwezige s**4**l mods, open your eyes en zie wat er om jullie heen aan het gebeuren is.

Ik spreek voor mezelf en veel anderen denk ik als de uitlatingen in de satlounge meer gericht is "op dit verschijnsel" dan de hardwerkende mods voor dit board zwart te maken.

Mocht ik met een van mijn uitlatingen iemand anders dan Toxic[Q] / TeeBee of een van zijn clonen hebben beledigd, dan hiervoor mijn excuses.

 
Beledigd, nee, maar het topic wordt wel gesloten.

Dit gaat toch de kant uit van discussies die hier verder niet wenselijk zijn, we weten inmiddels wel hoe het zit en ieder denkt er maar het zijne van.

Hier gaan we fijn verder met de hobby.:biggrin:

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan