Iso

D

Delirium

Iso is te groot voor een 4.7 schijf nu wil ik de iso kleiner maken maar kom hier niet uit, weet iemand hoe ik de iso kleiner moet maken dat het past op een 4.7 schijf.



Delirium
 
@Jack het gaat hier om een ps2 spel gran turismo4 heb hier wel een doubel layer brander maar dat heb ik geprobeerd maar geen succes en wat ik heb gehoord dat het op een doubel layer schijf moet en dat je het op een andere manier moest branden maar hoe weet ik niet daarom deze vraag...


Delirium
 
Een iso voor playstation 2 kun je niet kleiner maken.
Het is mij niet bekend of met Ps2 ook mogelijk is wat met xbox mogelijk is, dus iso uitpakken en dan met een tool als C-xboxtool of SUXX (maar die zijn voor xbox) naar de hd van de ps2 te schrijven.

Lukt dat niet, dan zul je op een duallayer moeten branden.
 
GT4 is op een zeer aparte manier geperst. De tweede layer is reverse ten op zichte van layer 1. Geen enkele brander kan op dit moment in deze modus schrijven. Wel kan maar een mod chip een dual layer aan die op de gebruikelojke manier is gebrand. Ik meen dat het de Matrix infinity is maar dat weet ik niet zeker. Mijn advies: koop deze maar origineel.
 
Er staat momenteel een dvd5 versie op het net die je via de torrent methode kan downloaden. Je moet dan de versie van solops2 hebben. Dit is een Spaanse beweging die btrouwbare iso's ter beschikking stelt dus hij zal id wel werken. Ben hem zelf ook aan het downloaden maar zit pas op 30 procent dus kan nog wel ff duren voordat ik hem test.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan