ISVEdit 1.7 gebruiksaanwijzing ????

I

ilya

Ik probeer momenteel mijn 3 in 1 file te editten .Welke instellingen moet je hanteren.Ik heb e.e.a.uitgeprobeerd.Hoe kan je het beste te werk gaan.Zo te zien een simpele editor. Maar toch !!!!

ILYA

 
Gisterenavond aan het worstelen geweest.Voral het mainmenu.Welk card soort heeft de funcard in de freecam 0 card of F card etc. Wat moet je rechts allemaal aanvinken.Is er soms een site waar je e.e.a. kunt afhalen.

ILYA

 
Volgens mij doe je veel te moeilijk.

Niets aanvinken en bij de selectie voor de coco staat zelfs vermeld welke voor ci is.

 
Thankx, zo zie je maar het is allemaal simpeler dat je denkt.Het probleem was dat ik ergens las dat je toch mbt seca e.e.a. rechts moest aanvinken.Dus ik vroeg me af wat dit zou kunnen betekenen.

ILYA

 
Heeft volgens mij te maken met wat voor CI/CA/Humax je werkt.

voor de MM9500 moet de CoCo string op 0-card International of dbox1 staan (hetzelfde) en voor de Humax op Humax.

Verder heb je nog CI modules waar wat aparte instellingen voor zijn. Het leuke is dat je een enkele wijziging meteen kunt proggen en testen. (vinkje aan en blazen).

De funcard kun je het beste op 6 MHz proggen, dat kun je instellen en dan gaat het nog snel ook. ;)

(behalve een complete eeprom dump dat duurt effe)

 
Wat voor soort kaart is de funcard tbv de ci ( Geen 0 card heb ik begrepen)

ILYA

 
0-card: 06 01 06 02 06 03 06 04

Humax: 00 00 06 02 01 00 05 00

CI IrSec: 06 01 01 00 06 03 06 04

CI IrVia: 06 01 05 00 06 03 06 04

 
Zo te zien @ Satslope is het aan te raden in mijn echo de navolgende configuratie te gebruiken:

Mijn Viaccees GW (AU) in mijn enbedded cammetje.Vervolgens in mijn Freecam 2 017 irdeto/seca met als coco:

06 01 01 00 06 03 06 04 .

Conclusie , perfect 3 systemen in een , zonder dat e.e.a. te snel vastloopt c.q. warm wordt.

Zie ik het verkeerd,!!!

ILYA

 
Je zou zeggen dat dat moet werken. Meer kan ik er niet van zeggen. De Echostar werkt die over het algemeen wel met die 2-in-1 gepatchte cam's??

 
Ik heb inmiddels van een andere fun boarder uit Kroatie een goed werkende file ontvangen voor DS9.Ik moet zeggen het werkt vrij goed.Wat ik nu doe is in mijn embedded viaccess mijn gw 24/16 en in de ci de ds9 of 3 in 1.Loopt nu allemaal redelijk.

THankx also denktenk en natuurlijk Satslope.

O ja, de echo loopt niet meer warm, geen uitval.Dit had ik met 3 kaartjes erin.

ILYA

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan