It "Gefoel"

R

realist

Zondagavond,ongeveer 21.30 uur, nadat ik een faq over" Pirate Cards" had bestudeerd en het Funboard had bezocht, zit ik genietend van een koel biertje te kijken naar onze tuin.

Ik keek in de schemer naar mijn 1.20m draaibare schotel en dacht bij mijzelf: "Zo langzamerhand krijg ik er aardig verstand van, maar ik moet die bitstream van A t/m Z onder de knie zien te krijgen".

Wordt ik in mijn gedachten gestoord door mijn eega die klaagt dat ik zoveel achter de computer zit en dat er nog zoveel in de tuin moet gebeuren.

Nu ben ik beslist een tuinliefhebber, maar ik verweer mij door te zeggen dat ik op het ogenblik een onweerstaanbaar gevoel heb om de geheimen van de encryptie te ontdekken. Was ik maar "special member" dan kon ik over veel meer interessante faq's beschikken. :) Ter verduidelijking heb ik dat maar een "Sat Fun" gevoel genoemd.

Ze kon het niet waarderen en vond dat ik hoog nodig een pergola moest maken.

Herkennen meer mensen dit door mij omschreven "Sat Fun" gevoel en herkennen ze daarbij ook het

" ‘t Zat Fun " gevoel bij hun eega of ben ik de enige?

Greetings van de realist.

 
Ik heb hier een onderzoek naar gedaan samen met een kennis van me.

Het blijkt dat het eega gevoel een wereldlijk iets is wat in elk land, in elk geval in alle uithoeken van Nederland, voorkomt. Blijkbaar hebben vrouwen een soort gen wat hun, waar dan ook, tot dezelfde soort uitspraken doen komen op het moment dat je net effe zit te genieten ergens van.

Door ons onderzochte, bekende, en ook bij andere mannen bekende uitspraken en dus ook overal voorkomend zijn o.a.:

1.) Zit je weer? Je zou dit en dat nog doen

2.) Denk je er ook nog aan dat zus of zo?

3.) Daar gaat ie weer... je bent ook nooit eens thuis

4.) Hele verhalen afsteken meteen als je net binnen komt van het werk en moe en net even 1 minuut wil zitten.

5.) De meest voorkomende: Wat heb je nu weer gekocht? Wat moet je toch met al die rommel?

Vaak gehoorde bijkomende uitspraken:

1.) Heb je dat wel nodig?

2.) Denk je er ook aan dat je nog geld nodig hebt voor zus en zo.

3.) Dan had je mij ook wel eens wat mogen meebrengen/kopen

Aldus ons gedegen onderzoek waar nog meer dingen in naar boven zijn gekomen op diverse plaatsen in het land waardoor bewezen wordt dat een vrouwspersoon (een uitzonderlijke uitzondering daargelaten) over dezelfde kwaliteiten en uitspraken beschikt dan andere vrouwen, met het oogpunt het leven van een man lastig te maken.:biggrin:

 
Ook veel voorkomende:

1) Met wie zit je nou weer te tikken.

2) Hebben die anderen geen vrouw die hun terechtwijst..

3) Ben je getrouwd met die hobby of zo..

4) Wat staat daar nou weer (wijzend op een nieuwe ontvanger), heb je d'r al niet genoeg.

5) Nee die staat er niet al maanden!!!

6) Moet je nou weer wat testen, ik zit net vt4 te kijken.

7) Welterusten, maak het nou niet weer zo laat...

trouwens, hebben wij wel vrouwelijke users?

 
"Wat heb je nu weer gekocht? wat moet je toch met al die rommel" is een hele bekende kreet! :))

Maar ondertussen met een bulldozer de nieuwste paar schoenen in de overvolle schoenenkast proberen te proppen terwijl de steunbalken die de zijkanten van de kledingkast op hun plaats moeten houden het bijna begeven omdat 'dat leuke jasje' er nog even bij moet!

Gelukkig heeft mijn eega een eigen ontvanger en schotel....

 
Ik wil er niets aan afdoen dat de vorige

uitspraken niet kloppen, maar misschien

is het een keer nuttig om het boekje

mannen komen van mars en vrouwen komen

van venus eens te lezen.

Dit drukwerkje geeft een heldere uitleg

hoe een en ander in elkaar zit.

Misschien begrijpen de egaa's elkaar

beter nadat ze dit gelezen hebben

Groeten Wim

 
Och, een goede stevige hondenketting en de keuken kunnen ook al wonderen doen.:biggrin::biggrin::biggrin:

 
Ik heb ook een vrouw in huis lopen maar die mauwt alleen wanneer ik thuis kom en een bak met eten wil hebben.

Verder heb ik nog een poets vrouw 1 keer in de week maar die zie ik nooit want dan werk ik.

Dus zo zie je maar dan het vrijgezellenleven zo toch nog z'n voordelen heeft.

@ Blacktiger:de ketting moet dan niet al te lang zijn!!!!

greetings goto.

 
En ik maar denken dat ik enige was die er mee moest leren leven...Lotgenoten... :biggrin:

Waarom dan?... We hebben toch al...welterusten...

Ach, ze is wel lief hoor, maar begrijpen zal ze het nooit. :biggrin:

 
Heren,

Bedankt voor de morele opkikker. :cool:

Hart.gr. van de realist.

 
In Belgie zijn we niet beter af hoor

de alombekende vraag :wat heb je nu weer gekocht staat precies op een antwoordapparaat

van zodra je dan enige uitleg probeert te geven gooien ze eruit dat ze er toch niets van begrijpen

wel ik vermoed dat het vrouwelijke ras telepatisch met elkaar in verbinding staat , en op het gepaste en ongepaste moment steeds de zelfde vragen uitkraamt

Mijn eega kwam net binnen en de eerste vraag : wat ben je nu weer aan het doen

(indien er vrouwen zijn die dit ook lezen moet je mij niet van het board gooien bij eventuele klachten hoor)

 
Wij reageren als board niet op vrouwelijke klachten omtrent dit soort uitspraken van hun mannen, gezien dit gewoon tot de waarheid behoort.:biggrin:

Overigens... als ik jouw verhaal zo lees dan blijkt ook daaruit het bewijs. Mijn (mannelijke) uitspraak was namelijk dat dit een internationaal gebeuren was bij vrouwen. En zo blijkt dus dat het in Belgie ook voor komt. Aldus was mijn uitspraak ook juist.:cool:

Ik kan me, gezien het feit dat er ook vrouwelijke gamer, chatters en pc hobbyisten zijn niet voorstellen dat er geen vrouwelijke sathobbyisten zouden zijn.

Aangezien die alhier geen reaktie geven mogen we volgens het "zwijgen is toestemmen" principe er ook al van uit gaan dat we gelijk hebben.:biggrin::biggrin::biggrin:

 
Kan mijn vriend zichzelf wel gelukkig prijzen met zo'n vriendin als mij :)

Ben al jaren een computer verslaafde en we hebben sinds kort een schotel omdat ik daarom zat te zeuren. Ben benieuwd of er nog meer vrouwen zijn die zich hiervoor interesseren....

Groeten Maxiss ;)

 
Kijk! Leuk om te weten dat er ook vrouwen op het board zat, ik begon er al aan te twijfelen of dat nog bestond.

Jij bent dus een van die uitzonderingen. Maar wie weet zijn de rollen in jouw geval wel omgedraaid en doet jouw man uitspraken die wij van vrouwen gewend zijn.:biggrin:

Mochten er meer vrouwen zich hier op het board bevinden, laat het ons weten, we zijn blij eindelijk ook iemand van het andere geslacht in onze hobby te mogen ontmoeten!

 
Veeg je je mond af BT! :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

 
? Oeps sorry, ik wist niet dat je gezien had dat ik hier nog een stukje slijm had hangen.:biggrin::biggrin::biggrin:

Maar eerlijk gezegd, het mag best wel hoor, een beetje slijmen, hoe meer vrouwen in de hobby, hoe meer medestanders van het andere geslacht we hebben in ons "gevecht" tegen onze eigen vrouwen.:cool:

 
Dan kunnen we tenminste zeggen "zie je wel dat het geen mannen hobby is?"

En misschien komen er dan wel meer vrouwen hobby-en, al was het alleen maar om de 'mannen' in de gaten te houden! :biggrin:

Maar inderdaad, wel leuk!

 
ach wat ik hier allemaal lees overkomt mij ook wel .

Maar ik ben dan zo geslepen om te zeggen van schatje je kijkt toch wel graag tv en hoe meer aanbod hoe beter he en voor de kleine een extra zender er bij enz. is toch wel wat je wil he .en zo haal ik mijn gelijk en kan ik hobbyen zoveel ik maar wil.maar heel af en toe komen de bovenvermelde vragen toch wel is terug.nouw in ieder geval suc6 lotgenoten inde funsat.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan