Italiaans album gezocht

Hoi Jack megaupload werkte niet, nu poging twee met Yousendit...

Hopelijk gaat het nu wel lukken. ;)

OK laten we hopen dat die wel werkt,, heb je niet toevallig een accountje bij streamload.com die werkt perfect met dit soort files.

Daar kan je het ook uploaden en door mailen naar mijn account die ik heb.

In ieder geval nogmaals bedankt :)

Oh ik zie net dat ik email heb en de download link heb gehad,, is nu bezig met downloaden :)

Hopelijk staan er goede tussen voor je zus Jack. ;)

Jawel is bijna compleet nu heb ze unrard en zag er wel ee n midi file tussen staan en een kar bestand wat dat ook mogen zijn lol

Nu nog op zoek naar de ontbrekende titels.

Vroeg of laat zullen we die toch ook nog wel vinden :)

Deze mis ik nog van de 30 nummers:

4 Variet? 4:24
6 Tu Mi Volevi Bene 4:45
9 Se Perdo Anche Te 3:07
12 Vento 3:42

1 Lasciarsi per amore 4:18
6 Io sono un treno 4:30
7 Sono all'ultimo piano 4:12
10 Giovane amante mia 4:20
14 L? nel paese dei sogni 3:58

Maar die probeer ik zelf wel te vinden Freggel,, jij hebt al hard genoeg gewerkt hieraan.

Nogmaals bedankt names mijn zus.

Ik dacht eerst dat ik er meer had Jack, maar nu ik jou lijstje zie, heb ik nog eens gekeken, en er blijken er nog steeds in de wachtrij te staan, zodra ik deze heb dan komen ze wel jou kant op. ;)

Dat "Karbestand" zie ik hier trouwens niet staan?

9 Se Perdo Anche Te 3:07
12 Vento 3:42
10 Giovane amante mia 4:20

Deze gaan nu in de yousendit @Jack, plus nog een ander leuk nummertje, waar ik zelf lang naar heb gezocht. ;)

Hoe krijg je het voor elkaar Freggel,, kan niks vinden met google of met /index

Ja ik krijg wel lijsten met songs,, maar altijd moet je dan eerst een exe file downloaden en dat doen we uiteraard niet.

Shitty winmx krijg ik niet eens verbonden met het net.

Ben blij dat het jouw wel allemaal wil lukken :)

Originally posted by jack
Hoe krijg je het voor elkaar Freggel,, kan niks vinden met google of met /index

Dat is ieder zijn hobby, de mijne is blijven zoeken naar datgeen wat ik hebben moet, en dat is nu wat jij vraagt, dat doe ik graag. ;)

Daarom heb ik er nog een leuke andere mp3 bij gedaan waar ik allang naar op zoek ben wat daar gezongen wordt. :jow:

Ok bedankt,, ze zijn weer binnen,, enne gewoon meer staatsloterij loten kopen en voor je het weet ben jij het ook :)

Originally posted by jack
enne gewoon meer staatsloterij loten kopen en voor je het weet ben jij het ook :)

Ik speel al vanaf mijn 16 jaarlijks mee met de staatskloterij. :confused:

De rest vindt ik ook nog wel, lijstje hangt naast mijn PC ;)

Ik heb die laatste 6 nummers ook bijna,, drie al binnen en morgen komen de andere 3 van iemand.

Dus album is dan helemaal compleet :)

Kijk en zo kom je er! Maar ff een vraagje Jack, wil jij die laatste nummers dan even naar mij sturen, dan heb ik hem ook compleet. ;)

Ja hoor,, als ik die vanavond binnen heb stuur ik ze wel effe,, moet je trouwens dan ook de covers hebben of heb je die al.

Die mag je ook meesturen Jack, want volgens mij heb ik deze nog niet. ;)

Zo en nou wordt het weer tijd voor de weekendfunmix.... :jow: ;)

Ben de ontbrekende 7 nummers nu naar yousendit aan het uploaden,, dus krijg je straks hierover wel een mailtje :)

Mooi Jack, dan heb ik straks ook weer een leuk cd'tje, want het vrouwtje hier vond de muziek wel leuk. ;)

Maar nou ben ik voor mezelf weer aan het zoeken.... Drumline.

Nou weet ik nog steeds niet welke versie van Kazaa je nou aan de praat hebt gekregen.

Ik dacht Kazaa k++ 2.40, maar zeker weten doe ik het ook niet meer, want op deze pc krijg ik deze niet verbonden, op mijn ouwe wel. ;)

Maar het jammere is, die ouwe versies zijn bijna nergens meer te downloaden.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan