iT's Showtime again!

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
67
Van het alpa-bord:

As promise guys here are the good news

The new system from Showtime has been cracked .. even from some good heart friends inside the firm itself ... this good news are just coming to me short time ago from both Dubai and Ciro ... there is an internal investegation in Dubai and great concern in Showtime London on what is going on specially because what happens came from inside the firm itself .. some allegations that certain guys from inside ART have done it ... we have f***ed Showtime as we previously did with Mr Saleh Kamel ( owner of ART ) .. cheer all friend .. Hex files for the new Showtime system will be available soon

OS

 
HaaaahahahahahHaaaahahahahahHaaaahahahahahHaaaahahahahahHaaaahahahahahHaaaahahahahahHaaaahahahahahHaaaahahahahahHaaaahahahahahHaaaahahahahahHaaaahahahahahHaaaahahahahahHaaaahahahahahHaaaahahahahahHaaaahahahahahHaaaahahahahahHaaaahahahahahHaaaahahahahahHaaaahahahahahHaaaahahahahahHaaaahahahahahHaaaahahahahahHaaaahahahahah.

Suckers! :)

 
Ook daar zijn interne kaarten-Ali's dus,,,

onderaannemers van de fa Showtime?, of hoe moet ik dat zien,

 
Hoewel ik hier geen showtime kan ontvangen is dit toch goed nieuws voor ons zouden providers uit onze regionen mochten gaan overschakelen. Mind***** zal wel de pest in hebben als het zo is. Dit verhaal doet denken aan vroeger Sky en nog eerder D2Mac, waarvan de codereing ook door 'lekkage van binnenuit' is vrijgekomen. Van ons uit gezien is het wel mooi zoiets, maar ik krijg dat onbestemde gevoel van binnen als je leest dat werknemers hun werkgevers min of meer om zeep helpen voor het geld. Is toch iets heel anders dan als hobbyist wat te spelen.

 
er waren al wat langer geruchten dat de nieuwste generatie kaartjes ook niet helemaal waterdicht zijn. Het waarheidsgehalte is niet duidelijk, maar dit waren berichten van hackers, dus of deze hack van binnenuit komt ?? wat ik ervan begreep is dat men alleen de pmk en hexmaster niet uit de kaart kregen, zodat men de key's niet kon berekenen. dat schijnt nu dus alweer opgelost.

zullen wel zien, als het waar is dan zullen bij irdeto de nodige mensen behoorlijk de ziekte in hebben.

peter.

 
hehehe:))) zijn er al files zodat het feest kan beginnen ??

het is en blijft toch een mooie hobby . :biggrin: :biggrin:

 
Kan iemand mij een link naar het Alpha board toesturen?

Ontvanger@gmx.net

 
Hello! and congrats to all, this is very good news to hear, i also like to be from the first to get any new info or files regarding these codes.......

Shadow2000_sa@yahoo.com

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan