ivm met kruipend en grijpend kind

J

jeejee99

Ja lieve boardleden,

Ik heb weer eens wat. Mijn iets te nieuwsgierige dochter wil altijd alle spullen uit het kastje halen waar de tuners en andere audio en video apparatuur staan. (nu al intresse in satspul, vooral MM Module erg in trek)
Nu ben ik op zoek naar een aparaat die het signaal van de infrarood port verlengd.

Bestaat zo iets ?berhaupt?
Kost dat?
En werkt dat een beetje?

mvg.

jeejee99

Ja, dat bestaat. Twee kleine kastjes: de ene ontvangt het ir signaal, en zendt het via de ether naar de ander. En die andere ontvangt het, en laat een ir ledje daarmee knipperen. Precies zoals je het op de ab hebt ingedrukt.

Het is in verschillende modellen te koop. Een daarvan in het model van zwarte piramidetjes. Die niet kopen. Die werden slecht. Vooral als ze allebij op een andere fase van het lichtnet zitten.

Geweldig! vooral die DRAGON EURO12 module is erg goed!!

Grtz Hangslot

hahaha,

Ik wil graag geen geroosterd kind.

en bedankt.

mvg.

jeejee99

Nog een klein tipje dan....

Toen ik vroeger ook in de kruipfase was, en overal aan moest zitten, heeft mijn moeder vlak bij de interesante spullen gewoon wat fijnbenaalde cactussen gezet...., Volgens mijn moeder liet ik de spullen al na 3 dagen met rust...

Tsja zo kan het ook dus....

Tip 2
Wat je e.v.t ook kunt doen is de infrarood oogjes uit de ontvanger halen, en deze met een 3 aarderig draadje verlengen buiten de kast...

Op deze manier kan je zonder problemen 5 meter overbruggen..

GR Fred.

Is een manier Fred,

Ik ga gelijk cactussen kopen LOL

thx

jeejee99

Heb je een soldeerbout thuis? Mooi.... NEE geen kindervingertjes afschroeien!

Kijk hier eerst even voor een simpel maar doeltreffend schemaatje. Je bent vast wel knutselsmurf genoeg om dit op een regenachtige middag (binnenshuis) in elkaar te bakken. :)

Kijk dat is nou leuk om inderdaad op een regenachtige dag samen met de kleine te doen. Vindt ze vast leuk samen solderen.

thx

jeejee99

PS Ze mag niet aan de droomdoos komen hoor

Mooi! Weer eens iets anders dan koekjes bakken. :biggrin::biggrin::biggrin:

Er staan overigens nog een paar schema's op die site. Kijk ze even door. Misschien vind je zelf een van de andere schema's interessanter.

plaats eens een foto of pop van een clown is je kastje wedden dat ze er bang van is.

Een beetje warme soldeerbout in het kastje helpt ook en Twiligt is een papa naar mijn hart !

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan