jaaaaaaaaaaaaaa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Allemaal HEEL HARTELIJK DANK voor alle goede wensen, de emailtjes, de comments, de icq'tjes, noem maar op.

Ik ben reuze blij met al deze felicitaties, ondanks dat ik het rustig heb gehouden en eigenlijk niets gevierd, maken deze dingen er toch een feestelijke dag van.:)

@Satwatcher: Ik vier 2x verjaardag, die van 4 oktober hou ik voor mezelf, en die van vandaag wordt iets uitgebreider gevierd, ik neem immers aan dat jullie je niet vrijwillig melden om ter gelegenheid van 4 oktober eens vrijwillig hard gebeten te worden.:biggrin:

Ohja... gun me niet te veel eer, zonder al onze Satfun medewerkers en zeker zonder jullie als gebruikers, zou dit board nooit zijn geworden wat het nu is en ook daar is het hele Funboard team trots op!

 
Hé BT, ben nog net op tijd, van deze kant ook van harte, zal er voor de gezelligheid ééntje meedrinken op jou verjaardag, kan nog net.

Boets

 
dan nooit maar ook van mijn kant een prettige verjaardag gewenst BT en dat je er nog vele jaren mag bijdoen.

 
Nogmaals dank voor alle felicitaties!

Maar nu sluit ik toch het topic, anders is men mij in december nog altijd aan het feliciteren.:biggrin::biggrin::biggrin:

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan