Jammer Jammer Jammer

Huts had er ook een.
Hoe gaat het nou eigenlijk met hem.
Op google vind je 'n paar berichten dat het erg slecht met hem gaat , maar of dat nou nog steeds zo is, blijft een raadsel.
Kan natuurlijk ook zo maar zijn, zijn dat die er onderdoor is gegaan.
 
En de up- en download van vroeger stond ook vanalles in wat niet mocht. Dat kon toen nog allemaal. Nu moet je met zoiets nogal uitkijken want de organisaties hijgen gelijk in je nek om mee te kijken wat je uitspookt.

Hutsefruts? Al lang niets meer van gehoord. Is er sinds april vorig jaar ergens mee gestopt. Hoe het voor de rest met hem gaat, geen idee.
 
Tja ff een lekkere oppepper als we op de site gaan... [ame=http://www.youtube.com/watch?v=OXfOXm67iNE]klik[/ame]
 
Zijn we nou allemaal een stel ouwe knarren aan het worden?

Ik weet het niet meer? Onze hobby leeft niet bij de jeugd, alleen als je ze een gratis of goedkoop "adresje" levert, ja dan worden ze wakker, maar hoe worden de boxen dan geleverd??? Kant en klaar met image en alles er op en aan. ;)

Joh... Matrix, jij, ik en de rest van de trouwe hier zijn van een ander generatie, ik denk niet dat ik je voorbeelden hoef te noemen, maar ik doe het lekker toch!

Ik zit nou naar muziek van Giorgo Moroder te luisteren, en dat brengt mij meteen terug naar de jaren 80!

Op zolder of op de slaapkamer of in de garage bij pa en ma, met een stentor, de mrf 237 met daarachter een 238, een 7 elementsrichtantenne op het dak en draaien maar... :biggrin: En als je het echt goed deed dan de EL-84. ' s nachts na het draaien nog even kijken hoever we konden zenden, met, uhhh hoe was het ook weer, attentie 14 , cq 14, is er iemand staandebij???

Maar wat heeft de jeugd tegenwoordig?
 
De jeugd tegenwoordig heeft whatsapp en internet, dat reikt over de hele wereld. ;)
 
Nog sterker de jeugd heeft teveel. Eigen huis 2 auto's alle luxe die je kunt bedenken smartphones media player s kabel satelliet betwijfel ik. Internet Kortom alles. En wie is daar de schuld van.?

Ik als ouder en alle andere ouders. Alleen wij kunnen wel 5 stapjes terug doen in inkomen zij niet. En dan kloppen ze voor mijn spaargeld aan met de woorden pa liever met een warme hand. De ettertjes
 
Phoe dan heb jij als ouder toch een goede baan gehad.
De meeste kids hebben geen eigen huis en 2 auto's en alles wat hun hartje begeert.
 
Iets van de nieuwe generatie dan? IPTV. Dit neemt een enorm in populariteit toe. Gooi maar eens stvstreams punt com in je browser....o.a. voordelige manier van voetbal kijken ;-)
 
Ik wil je toch ff bedanken voor je linkje :biggrin:
 
Toch weer eentje wat 1 van de beter bekeken topics is! Meer dan 17:000 views in ??n jaar!

Misschien dat we daar beter naar kunnen kijken, wat is het best bekeken? En daar op verder gaan, en dan zeker wat kan en mag!

Het onderwerp waar ik het over heb gaat over een stelletje gekken! :stupid:


HOBBY!!!!
 
Mijn zegen heb je
Ik heb laatst diverse postings gedaan

1) waar je het hier niet over mag hebben 2 reakties overigens met dank
2) vraag over dflash 1 reactie met dank en goede uitleg
3) zenderlijst vraag 1 voor mij onbegrijpelijke reactie

Dit is toch een satelliet forum?
 
Je kunt er ook het "grote kilroy" forum van maken die heeft met een paar postings de meeste volgers ;-)
 
Het is inderdaad een satelliet forum dus die 17.000 views zijn leuk, maar het zou veel leuker zijn als dat bij een on-topic iets zou gebeuren.
V.w.b. je tweede opmerking. Tja als er zowat niets anders aan nieuws gepost wordt ga je kijken wat er dan evt. wel staat.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan