Jammer Jammer Jammer

laat het eerst iedereen eens de kans dat ie een rhread kan starten in ieder topic ik heb in diverse topics krijg ik melding you do not have acces .
heb hier een vraag over linux maar kan niks posten .
ik kom hieral jaren blijf erook

saat
 
Dan doet ofwel jij iets fout of er gaat iets anders fout, misschien spyware ofzo?

Ik heb zojuist je account nagekeken namelijk.
Je moet gewoon bijna overal kunnen posten, net als iedereen.
Een vraag over Linux moet je dus in Overig->Linux kunnen posten.

Geef anders eens een voorbeeld of nog liever een screenshot (effe bij photobucket of zoiets plaatsen en dan er naar linken) naar waar je die melding krijgt?

Want als niemand problemen meldt, kunnen we ook niet weten dat ze er zijn en ze dus ook niet fixen he. ;)
 
Okay ik kan ook gewoon op de linux thread komen geen probleem maar zogauw ik een nieuw thread wil openen krijg ik deze melding en dat heb ik op meer threads nl

saat, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

1.Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
2.If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activa
 
@saat

Heb het even getest en inderdaad ik krijg hetzelfde scherm als ik een nieuwe post wil openen onder Linux.
 
Heb zelf fout gekeken ik kan niet posten in "Curcussen Linux" maar wel gewoon in "Overig Linux".

Dus vorige post klopt niet ik kan gewoon posten. :stupid: :stupid:
 
LoL ik schrok al. :biggrin:

@Saat: Is dat misschien ook jouw probleem? We hebben inderdaad een beperking op "Cursussen Linux" omdat dat beperkt te houden tot cursussen en info en een wildgroei aan vragen aldaar te voorkomen.
Voor vragen over de cursussen, kun je in het "Vragenforum" in die sectie terecht.

Voor gewone Linux vragen, moet je in de sectie Overig, en dan Linux zijn.

krijg ik deze melding en dat heb ik op meer threads nl
In dat geval even goed kijken wat er bij staat, want er zijn er slechts enkele die op read only staan. En dat zijn er twee in het Cursussen deel en de Gebruikersinfo bovenaan.
De rest zou toegankelijk moeten zijn.
 
werkt nu heb post wel moeten zetten in cursussen
 
Alleen je ziet mijn post niet staan dan bij linux in het main forum dus moet je ff gaan kjiken bij cursussen dan en dan vraag

saat
 
Nee je had hem ook kunnen zetten bij Linux in Overige. Ik heb hem daar nu naar toe verplaatst.
Het vragenforum is alleen voor vragen over de cursussen eigenlijk, vandaar.
 
Nog een tip om meer binding te krijgen.
Laat geen bezoekers toe. Iedereen moet zich registreren alvorens rond te mogen snuffelen.
Misschien Spartaans maar mss is de drempel lager om actiever te worden.

Het kan ook averechts werken .
Hoe denken jullie daar over?
 
Slechts een gedeelte public wil men meer kunnen lezen dan registreren, zo hebben wij het nu ook ingesteld.
 
Afsluiten is hoe het vroeger was. Wat je dan ziet is dat mensen uit nieuwsgierigheid nog wel eens registreren en verder weg blijven.
Daarnaast krijgt het forum dan ook weer een lagere page rank omdat zoekmachines dan niet meer kunnen indexeren.
Bij openstelling zoals nu, zijn leden die registreren ook mensen die interesse hebben om te blijven, weinig eendagsvliegen dus en werkt de indexatie beter.
Dus mijns inziens heeft afsluiten een averechtse werking.

Een gedeelte public en een gedeelte dicht is een beter idee, maar je moet dan wel even opletten wat je wilt afsluiten, dat je niet juist datgene afsluit wat de meeste resultaten in Google resultaten oplevert.
 
Volgend idee een down en upload sectie. Met legale spullen. Bv setting lijsten, plug-ins die de moeite waard zijn. En tevens een how to install de plug-ins
 
Die is makkelijk te maken, draait op Fun al wat langer, trekt niet echt meer volk, hooguit wat extra downloaders. Maat baat het niet dan schaadt het ook niet.

Is wel een hoop werk om bij te houden of liever gezegd up2date te houden.
Als iemand dat wil bijhouden, is dat best te realiseren, uiteraard vermits toestemming Eendenteam.
Alleen moeten we daar even mee wachten dan totdat we over zijn naar de nieuwe forum software. Anders moeten we daar 2x mee beginnen.
 
ik spui alleen maar idee?n of ze te verwezenlijken zijn is vers 2.

trouwens het EENDENTEAM laat zich in dit topic niet zien , zouden ze met vakantie zijn.
Of hebben ze het schip al verlaten??? (just kidding)
 
Oh maar dat is ook prachtig dat idee?n spuiten hoor, elk idee is immers meegenomen.
Maar er zijn vast wel mensen die willen weten of ze ook uitvoerbaar zijn, vandaar dat ik dat aangeef indien mogelijk.

Eendenteam heeft het volgens mij wat druk maar die komen vanzelf wel hier als ze iets te melden hebben.
 
Ik ben hier al een keer dagen bezig geweest met het uploaden van bestanden, maar daar is nadien nooit meer iets meegedaan...

Er zijn ook diverse howto's op het forum gezet, maar ook daar werken volgens mij de meeste links niet meer van.

Gedeeltelijk open zetten en sluiten ben ik geen voorstander van, het is net als BT al zegt welke secties.

Ik heb er al heel vaak over nagedacht hoe we nieuwe leden kunnen trekken hier, maar ik denk dat de satelliethobby voor vele nieuwe beginners op een laag pitje ligt, en dat komt volgens mij mede door de aanbieders op MP.
Daarom heb ik mijn profiel als moderator laten veranderen in ongeleid projectiel ( kan ik lekker mijn ding doen ) , gewoon omdat ik niet meer gezien wou worden als moderator, want ik weet uit ervaring dat het veel mensen afschrikt. :biggrin: :stupid:

Wel moet ik zeggen dat het goed is dat er meegedacht wordt!

Misschien een gek idee, maar stel voor de grap eens een compleet nieuw forum samen, zo rond 1 april, zet er wat andere secties tussen, en laat dat eens een maandje staan.
 
Oh ja, die up en download, bij wie hadden we die ook weer staan.
Dat was wel leuk. Als we zoiets weer terug kunnen laten komen ben ik weer in mijn element :jow:
 
Nee Hangslot dat was een andere up en download, ftp, en dat was bij Roberto. ;)

De up en download waar we hier mee bezig geweest zijn was er eentje met hoofdzakelijk downloads op heb gebied van de satelliethobby.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan