Je komt er nooit meer vanaf!!!!

T

twilight

Tuinman Rob Verlinden en klusjesman Nico Zwinkels maken de overstap van RTL naar SBS. Op SBS6 gaan de twee vanaf september iedere zaterdag om 18.00 uur een lifestyle-programma presenteren.

Onlangs werd bekend dat Nico stopt met 'Eigen Huis & Tuin'. Als reden werd toen opgegeven dat het programma hem teveel tijd kostte en hij behoefte had aan "een beetje meer lucht". Het gerucht ging ook nog even dat een sponsor Nico te oud vond, maar daarvan bleek later toch geen sprake.

Volgens de producent van het programma, Stokvis & Niehe, wilde RTL het programma 'Eigen Huis & Tuin' bij een andere producent proberen onder te brengen. Het nieuwe programma van Rob en Nico zal ook worden geproduceerd door Stokvis & Niehe. In het nieuwe programma staan de thema's tuinieren, klussen en koken centraal.

'Eigen Huis & Tuin'-presentatrice Myrna Goossen maakte onlangs ook bekend met dat programma te stoppen. Zij wilde zich meer gaan focussen op haar dagelijkse middagprogramma Aperitivo op RTL4. Dat programma blijft ze nog steeds doen, al moet ze wel afscheid nemen van haar kok in dat programma. Meesterkok Ang?lique Schmeinck gaat namelijk koken voor SBS. Inderdaad, in het programma van Rob en Nico.

Lobbyen noemen ze dat he? Gebeurt in het bedrijfsleven toch ook. Bagger blijft helaas rouleren en behouden.

Nico'tje kan kennelijk ook nog iets anders dan klussen. Hij zit ook graag met zijn vingertjes ergens anders hahahaha. Hij en zijn compaan Robbie zijn gedumpt (vooralsnog) door SBS 6. Zal wel weer een staartje krijgen en met een sisser aflopen.

Is dat niets voor jou Rob?Dan ga je onder de naam Rob Schroot een programma presenteren i.p.v.Nico.

Voor mon golen zoals hem was dat eigen huis en puin ook bedoelt dus ik kan me de frustratie voorstellen.

Maar het is toch een rukkertjesboard waar geen reet op is te beleven.

@Rob Kroot

Het was als een geintje bedoeld jammer dat je het zo opvat.

Groeten Sandokan

Hallo Rob,

Ik schrijf veel en graag tekst op een board. 95% van mijn postings zijn klinklare onzin. Onder de noemer "off topic" is mijn tekst voor 99.999999% niet serieus te nemen. Ik wil je graag verwijzen naar ong. alle postings in deze sectie waar mijn Nick in voor komt.

Deze post is de 0.000001 % die ik bloedserieus bedoel.

Teksten zijn per definitie een zeer gevaarlijk wapen. Het grootste nadeel van tekst is echter de intonatie. Die kan je helaas niet lezen. Dat geld voor iedereen. Echter, door niet meteen geheel op het geslachtsdeel getrapt te voelen, maar eens kijken wat er nu gezegt wordt, en waarom, kan je voor je zelf een hele hoop iritatie wegnemen. Immers, ons heb je er niet mee. JIJ bent de gene die zo reageert.

Ik kan nu ook reageren met: als je nix met dit board heb, wat doe je hier dan?
Ik vind dat nu niet toepasselijk en vandaar dat ik je dit schrijf.
Dat je een IP ban zo krijgen... Waarop? opdat jij niet tegen een grapje (bedoelt tegen eigenhuisentuin / opsteker voor de persoon Rob Kroot die een eigen programma mag maken) kan...

Pfff, ik denk dat Duck zich nog wel een keer omdraait....

Ow, voor dat ik het vergeet:

Mongolen, a.k.a. mensen die op de steppen in een tent wonen en leven op de steppe heb ik zeer veel respect. Als de bovenstaande text voor mij bedoelt was, voel ik me zeer vereerd

(en het is 1 woord ;) )

Ik bedoel meer het soort mensen die 'lijden' aan het syndroom van down. En ik schreef het met twee woorden daar er prikborden zijn die er *#@&^ van maken. Dat beruchte filter weet je wel?

Jullie humor is kennelijk niet de mijne.

Verder is het zonde van onze tijd er nog woorden aan vuil te maken dus, slotje erop.

SBS6 ziet af van een nieuw programma rond het klusduo Rob en Nico, bekend van eigen Huis en tuin.

Volgens SBS zijn berichten over ongewenste intimiteiten van Nico de reden voor het besluit...

(bron rtl4 teletekst 9-7-2004)

Ben benieuwd wat er achter zit...:biggrin:

Nico gaat met die belgische seksuloge een programma maken sex in de natuur .........

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan