Je komt er nooit meer vanaf!!!!

We moeten de vrouwen zover brengen dat ze een even positieve relatie hebben met hun vagina als mannen hebben met hun penis. Zij nemen die elke dag meerdere keren in de hand, al is het maar om te gaan plassen. Ze hebben er allerhande troetelnaampjes voor: 'liefdesknuppel', '17 cm naar de hemel',... Meisjes daarentegen zien hun vagina als een geheimzinnige, donkere, onbekende grot. Of ze gaan nog een stap verder en denken dat hun vagina iets vies, stinkend en druipend is dat je maar best met een overdreven hygi?ne, veel zeep, sprays en vaginale douches te lijf gaat en waarvoor enkel denigrerende benamingen als 'mossel' of 'vismarkt' bestaan.

Alsof een gezonde vagina naar rozen moet ruiken!"

Toch is de vrouw het mooiste wezen op aarde op mijn biertap na lol.......

Originally posted by RobKroot
Nico'tje kan kennelijk ook nog iets anders dan klussen. Hij zit ook graag met zijn vingertjes ergens anders hahahaha. Hij en zijn compaan Robbie zijn gedumpt (vooralsnog) door SBS 6. Zal wel weer een staartje krijgen en met een sisser aflopen. [/QUOTE

Volgens mij is dit een vingerhoedje, die rob...
(heb het niet over ribkroot voordat ik weer stortlading losbarst)

en wat dacht je van deze :

Nico de Hubofiel!! Gammafiel of Praxisfiel

Originally posted by the matrix
en wat dacht je van deze :

Nico de Hubofiel!! Gammafiel of Praxisfiel

Hoe verzin je het :biggrin::biggrin::biggrin:

Die Nico kan in ieder geval nog een schotel uitricht bedrijfje beginnen.

Tja, SBS6 haalt wel Rebecca Loos binnen die bekent is geworden van de schandaaltjes en dan is er geen plek voor de klusjes man die ook wel eens schandalige klusjes doet.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan