Je moet er maar opkomen...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
799
Punten
113
Leeftijd
60
En ze lijken nog ook,

die echt niet om aan te horen is...

Echt geweldig!

Ook die man die Flash Gorden nadeed in zn gouden broek, en dan nog die man op het eind die precies leek op die man in je juri.

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 02:54 uur ----------

Man wat zijn die Zweden gek!

Maar zag je die radslag die die man nam? (op het eind van het filmpje); ik doe m dat niet na; wat lenig!

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 03:04 uur ----------

Lijkt me niet zo gezond wat hij doet, ik denk dat als hij dit vaak doet dat de spieren van zn ogen zullen uitrekken, in ieder geval vond ik het vermakelijk, en de muziek was erg goed (was het niet van Lou Rawls?)

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 03:12 uur ----------

Die Steven Hall geeft inderdaad een geweldige show.

Die man in de juri, is dat niet de Knight Rider?

Schitterend gewoonweg, ook die zweedse vrouw in de juri valt erg in mijn smaak.:biggrin:

Gordon Ramsey leek erg veel maar ook James Bond was als 2 druppels water. Ik kon alleen de eerste die tevoorschijn kwam uit die pijen niet goed thuisbrengen.

maar zoals altijd zijn er ook slechte
Dat meen je ondanks het gebrek aan smilie toch geheid als grapje, want met name die tweede "slechte" is een toptalent en die beide anderen (die ook door waren) doen qua zangstem en geluid zeker niet onder voor enkele toppers en artiesten die wij hier in Nederland hebben.

In een woord geweldig!!

Ik kon alleen de eerste die tevoorschijn kwam uit die pijen niet goed thuisbrengen.
Dan zoeken we dat toch even op, chippendoubles en dan kom je op hun website en zie je dat de eerste

voor moet stellen. ;)

Ah kijk, die was me niet zo bekend. Bedankt voor de mooie uitleg weer!;)

Ik wist eerst ook niet wie het voor moest stellen, en ik hoorde die 2 presentators wel een naam roepen, maar dat ging zo snel, ik hoorde het zelfs na meerdere malen luisteren met mijn koptelefoon ook niet.

Dus vandaar dat ik het even aan mijn grote vriend Google gevraagd heb, en die wist het toevallig. :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan