Je moet maar het geluk hebben zo'n bosnimf tegen te komen

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Deze bosnimf heet Lucynova en is bloedmooi, maar gelukkig heb ik haar eerst gevonden en wat je vind mag je houden.. :biggrin:

Nou ja zeg wij houden het wel bij cccam :biggrin:

Ja is goed BH, krijg ik dan de volgende die je vindt? A.u.b. wel graag met kortere nagels.:biggrin:

Black Tiger;193534 zei:
Ja is goed BH, krijg ik dan de volgende die je vindt? A.u.b. wel graag met kortere nagels.:biggrin:

Ik zal zien wat ik voor je kan betekenen BT, maar de speciale gaan natuurlijk wel bij de verzameling, want die is nog lang niet compleet.. :biggrin:

Heb je verder nog speciale eisen, buiten de kortere nagels?
Let wel ze zijn schaars te vinden hoor, heb deze in het freggel bos gevonden.
't Schijnt dat daar veel rondlopen en freggel heeft het toch druk met die bloemen corso etc dus kan ik daar nog eens wat gaan rondsnuffelen.. :biggrin:

Big-Henk;193540 zei:
Heb je verder nog speciale eisen, buiten de kortere nagels?

Ik ga dit over en paar dagen persoonlijk aan mij grote vriend BT vragen Big-Henk, tja dat zou je niet zeggen he, maar we hebben even de "strijdbijl" begraven, om weer een zgn jaarlijkse meeting te houden met het hele cluppie van "bosnimftrainers"...

De Limburgers uit het Encibos, en de Brabanders uit het Boetsenbos, komen weer samen om weer van alles te bekokstoven om de fora weer aan de gang te houden, met daarbij wat lekker vlees ( bosnimfen )
Big-Henk zei:
Let wel ze zijn schaars te vinden hoor, heb deze in het freggel bos gevonden.
't Schijnt dat daar veel rondlopen en freggel heeft het toch druk met die bloemen corso etc dus kan ik daar nog eens wat gaan rondsnuffelen.. :biggrin:

Tja om eerlijk te zijn, heb ik het eigenlijk veels te druk met het werk, Corso schiet er helaas helemaal bij in, ben afgelopen weekend nog in de tent geweest, maar met "pijn in mijn hart" ben ik weer op mijn "eigen fiets" gestapt en naar huis gereden want ik had er "De kracht niet meer voor " ( op zijn Gerards.... )

Tja en op het W@W-forum is het ook errug gezellig, maar dat komt nog wel... ;)

Maar Henk, zoek gerust in het Freggelbos, t'is niet groot, dus wellicht zit er nog wat tussen van jou goesting....

Tja en nou ga iik wachten op de reply van Pikkie, want die zal wel weer komen, want er staat iets over de strijdbijl en een fiets. :stupid:

Ik had eerlijk gezegd Iveta ook mee naar huis genomen uit het bos.
Ik vond dat ze zulke mooi puntjes had, maar ik zag dat ze op haar nagels zat te bijten.
Ze wil ze graag wat korter denk ik, dus mag deze weer terug zodat jij haar voor BT kan nemen freggel.. Alhoewel ik haar wel heeeeel erg zal missen.. :sex: :biggrin:

Eeeee Henk was dat taun die mokkel dai achter op de plof zat. mit heur grote blaumkolen. dus hest heur weer vonden.:biggrin:

Mot taugeven t,wasn mooie poedie. En zelfs de binnbaand hangt der nog nait oet.doar bedaul ik de eerste ploatje,s.

mvg/sth.

Was't maor waor stephopper... Trauwn's die van mie dai had nog wat dikkere bult'n en was wat kleiner en wasn mooi poedie, moar zal nou ook weln oald wief met dikke hangtitn wezen denk ik. :biggrin:

Ach ja zug ook voak wat oale vlammen oet mien tiet van vrouger. mor dat binn ook oale tonterpotten worn.en dat strakke en ronde bin nau graupvaaln.en oetleeft.
gelokkig kiek ik zulf nait veul in de spuigel.:eek:

Mor zie zeden altiet toch al der is niks verandelijker dan ain mins. dus motn we ons mor rigten op die mooie 18+s.:biggrin:.

Mvg/sth.

Strijdbijl begraven met BT????????????? Ruikt naar hoogverraad...

Begraven? Ik lees toch het volgende:
dus mag deze weer terug zodat jij haar voor BT kan nemen freggel...
Oftewel freggel mag ze weer voor mij hebben, da's niet de bedoeling, ik vroeg ze eerder.

Dat ben'n geen gou zaak'n hier m? die bult'n.:biggrin:

Black Tiger;193585 zei:
Oftewel freggel mag ze weer voor mij hebben, da's niet de bedoeling, ik vroeg ze eerder.

Hiermee kan je de eerlijkheid van freggel testen, of de strijdbijl (waar pikkie niks van wist, althans dat zegt hij. Zie citaat hieronder!) werkelijk is begraven en niet zoals de russen die een staakt het vuren in Georgie aankondigen, maar gewoon doorgaan.

pikkie;193578 zei:
Strijdbijl begraven met BT????????????? Ruikt naar hoogverraad...

Dus als freggel toch een meeting heeft met jou BT kan ie gelijk een leuk kadootje voor je meebrengen.. :biggrin:

HA! Dan kunnen we gelijk zijn eerlijkheid testen, want ik geloof er niks van dat ie dat dier voor mij meeneemt, we zullen er binnen 2 dagen achter zijn.:biggrin:

Tja ik zal zien wat ik gevangen kan krijgen gedurende de fietstocht daar naar toe...

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan