jippie 3 - 0

Voor wie? Duitsland, Letland, Tsjechie of Nederland?

O, ik hoor buiten een toeter. Dan zal het Nederland, Turkije of Marokko moeten zijn.

FF combineren.... Nederland?

Een groep van veertig Nederlandse zakenlieden heeft besloten de Tsjechen vanavond voor elk gescoord doelpunt een miljoen euro te geven. Ze zijn bereid liefst vier doelpunten te honoreren. Tsjechi? speelt vanavond de voor Oranje mede cruciale afsluitwedstrijd in poule D tegen Duitsland.

Herman Neufeld, voorlichter van de Nederlandse Kamer van Koophandel in Praag en mede-initiatiefnemer: "We willen de sportieve plicht van de Tsjechen wat leven inblazen." Mogelijk vier Tsjechische doelpuntenmakers kunnen derhalve een aardig zakcentje tegemoet zien. Van het bedrag betaalt de Kamer van Koophandel vijftig procent, de rest tellen veertig Nederlandse bedrijven neer. Voor de premies zijn verzekeringen afgesloten.

Duitsland heeft vanavond aan een overwinning genoeg voor het bereiken van de kwartfinales. Oranje kan in dat geval naar huis. Mocht Duitsland verliezen dan heeft Nederland aan een doelpuntrijk gelijkspel tegen de Letten voldoende. Tsjechi? is al zeker van het bereiken van de volgende ronde.

Door het noodweer dat de komende uren over het land trekt, wijken zo'n 400 voetballiefhebbers uit Biddinghuizen uit naar de katholieke kerk om daar de wedstrijd Nederland - Letland te volgen. De Oranje-supporters waren aanvankelijk van plan het duel in een tent volgen, maar de gemeente en de tentverhuurder verboden dat vanwege de stormwaarschuwing.

De pastoor van de katholieke kerk was de redder in nood door zijn kerk open te stellen voor de kijkers. In de kerk zijn voor het duel tribunes geplaatst waarop de voetbalfans kunnen plaatsnemen.

Nu weten we ook waar Multiegek 1.0 woont..hehehe

GR Fred.

Maar wel erg leuk voor al die mensen die een reisje Portugal betaald hebben om van hun hobbie te genieten. Zo hebben ze er nog een stuk langer plezier van. En, BiG_G, je moet toch toegeven dat je al die mensen niet morgen weer terug wilde hebben! ;)

Wromnie? boeit dat nou? het is vak. tijd... ik heb er waarschijnlijk geen last van....

ow...

3-0
:(

3 - 0

Nog 1tje voor letland, en dan heb ik weer gelijk vandaag....

Hallo

Hoera we zijn toch weer ronde verder.
Nu gaauw even toosten.
En hopen dat we dat dan ook weer kunnn
doen.
hummaxboy

het was wel weer spannend.
de paal voor duitsland.
oooeii.
maar door het oog van de naald holland.

maar toch feesten lol lol lol .

Originally posted by multigek10.0

maar door het oog van de naald holland.

Zoals ALTIJD!

Wanneer heeft holland nou gewoon eens een keer opzeker gewonnen. Vanaf het begin GOED spelen?

Een van de talloze reden waarom ik voetbal HAAT!

in 1988 gingen ze ook door het oog van de naald tegen Ierland....

Rolo

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan