jippie 3 - 0

mooie gespeelt en sterk echt top van nederland dat haad ik ok verwacht mijn opstelling werkt hip! hip! hooraa!!!!!
grtz roufa!

Originally posted by BiG_G
Zoals ALTIJD!

Wanneer heeft holland nou gewoon eens een keer opzeker gewonnen. Vanaf het begin GOED spelen?

Een van de talloze reden waarom ik voetbal HAAT!
big G we hebben het nou wel begrepen jij bent dus niet blij of ben je soms van duits bloed oh shit dat zijn we allemaal

Laat BiG_G toch even lekker in de soep roeren, wie weet gaat het er nog lekkerder van smaken....

Ik ben zelf ook geen voetje bal freak, maar gisteren was het wel even spannend, en dat heeft een mens soms ook nodig...

GR Fred.

Originally posted by twilight
Laat BiG_G toch even lekker in de soep roeren, wie weet gaat het er nog lekkerder van smaken....

Ik ben zelf ook geen voetje bal freak, maar gisteren was het wel even spannend, en dat heeft een mens soms ook nodig...

GR Fred.

zoooooooooo ik heb genoten ,dit was weer eens heeeeeeeeeerlijk nu het toetje hoop ik nog;)
groeten Ben

Originally posted by aydinsport
big G we hebben het nou wel begrepen jij bent dus niet blij of ben je soms van duits bloed oh shit dat zijn we allemaal

Tja, aydin, Ik zou niet weten waarom ik wel ALTIJD het "gejuich, oranje vlagetjes, toeters, hupholland waar je ook kijkt, verschillende pools waarin gewed wordt wie "beter" is" moet horen en zien.
Ik vind het dan niet meer dan billijk dat ik laat blijken dat ik er een hekel aan heb!

Het gaat me net iets te ver om een duitse vlag uit mijn raam te hangen. Maar ik ben haast verplicht om te kijken naar voetbal, want op de overige netten is er helemaal NIETS!

Godzijdank is er internet.

Dus zolang er zo'n poeha om een stelletje overbetaalde pubers wordt gedaan, zal ik laten blijken dat ik het er niet mee eens ben!

G

Ik mis de zout nog in de soep, kom op BIG_G dat kan beter...

Het woordt landverrader is nog niet genoemt....hehehe

GR Fred.

deutchland deutchland alles ist vorbei alles is vorbei alles ist vorbei

dag rudi voller ik ben ook niet zo'n echte voetbal liefhebber maar hier kan ik geen genoeg van krijgen.:biggrin::biggrin::biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan